سارق ناکام در دام پلیس قصرشیرین

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد محمدی" اظهار داشت: به دنبال طرح شکایت از چند خانواده مبنی بر اینکه پسرجوانی اوایل صبح و پس از خروج مرد خانه وارد منازل آنها شده و قصد سرقت داشته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات گسترده خود را آغاز کرده و در نیمه های شب موفق به دستگیری جوانی شدند که قصد بالا رفتن از دیوار یکی از اهالی شهرستان را داشت.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: از آنجایی که این فرد با مشخصات ارائه شده از طرف افراد شاکی مطابقت داشت از آنها دعوت و به این ترتیب سارق ناکام منازل مردم قصرشیرین شناسایی شد.

رئیس پلیس شهرستان قصرشیرین افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد با شناسایی منازل مسکونی خالی و یا منازلی که از عدم حضور مرد خانه مطمئن بود تصمیم به سرقت داشت اما هر بار در اجرای نقشه اش ناکام ماند.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 نفر از این فرد شکایت کرده اند، یادآور شد: سارق، جوانی 20 ساله و از اهالی یکی از استان های جنوی کشور است که در قصرشیرین دست به این اقدام زده است.

سرهنگ محمدی در پایان از معرفی سارق ناکام به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525495 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟