دستگیری سارقان مسلح در کرج / سنگ های قیمتی بهانه سرقت بود

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند سارقان مسلح، که به بهانه خرید فروش سنگ های قیمتی در فضای مجازی، اقدام به سرقت مسلحانه در کرج کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه منزل و سرقت تعدادی سنگ قیمتی در شهر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد که دو نفر مسلح، وارد منزل مال باخته شده و پس از تهدید ساکنان آن تعدادی سنگ قیمتی را به سرقت برده و به وسیله یک دستگاه خودرو پراید از محل متواری شدند.

نادربیگی گفت: طبق اظهارات مال باخته، چندی پیش از طریق یکی از سایت ها، اقدام به درج آگهی فروش سنگ های قیمتی کرده بود که فردی که خود را خریدار معرفی می کرد برای دیدن سنگ ها با او قرار ملاقات گذاشت.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان ملارد شدند و با دریافت نیابت قضایی اکیپی از ماموران به آنجا اعزام و نامبردگان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل اعتراف کرده و اذعان داشتند که سلاح متعلق به یکی از همدستان آن ها است که با تلاش کارآگاهان در یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان سنگ های قیمتی سرقتی، مقادیری اموال مسروقه و یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

نادربیگی در پایان خطاب به شهروندان گفت: از قرار گذاشتن با خریداران و یا فروشندگانی که از طریق تبلیغات در فضای مجازی با آن ها آشنا شده اند در اماکن خلوت، کم تردد و یا منزل شخصی خود، جدا خودداری کرده و با متقاضیان خرید برای مشاهده کالا و پرداخت وجه حتما در اماکن عمومی قرار ملاقات بگذارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟