توقیف وانت های حامل چوب جنگلی قاچاق در نور

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 7 تن چوب آلات جنگلی قاچاق از 2 خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان شالیکار با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های اطراف این شهرستان توسط 2 قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنان در مجموع 7 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ شالیکار ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 170 میلیون ریال عنوان کرد و در ادامه، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524811 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟