کورس شبانه 2 خودرو در زنجان مرگ آفرین شد + عکس

به گزارش رکنا، مسوؤل اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور استان زنجان گفت: کورس گذاشتن رانندگان ۲ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر منجر به فوت یکی از آنان شد.

سرهنگ محمدحسن خلجی افزود: این حادثه رانندگی ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز در میدان دروازه ارک زنجان و بر اثر تجاوز از سرعت مجاز اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: بنابر اظهارات شاهدان حاضر در صحنه تصادف، راننده خودروی سواری پراید که پسری ۲۵ ساله بود از خیابان شهدا به سمت میدان ارک درحال حرکت بود که چرخ جلو خودرو بر روی جداکننده پلاستیکی قرار گرفته و تعادل وسیله نقلیه به هم خورده و از مسیر اصلی محرف شده و تابلو آهنی آزمایشگاه و سپس با درخت کنار خیابان برخورد کرد.

خلجی ادامه داد: شدت برخورد با تابلو و درخت به حدی بالا بود که ستون جلو و سقف پراید دچار خمیدگی شده بود که برای بیرون کشیدن راننده از درون خودرو از آتشنشانی درخواست کمک شد.

وی تصریح کرد: این پسر جوان پس از بیرون کشیده شدن از خودرو به بیمارستان شهید دکتر بهشتی انتقال یافت اما تلاش ها برای نجات این حادثه دیده، نتیجه بخش نشد.

خلجی افزود: متاسفانه برخی جوانان، خیابان های شهر را با پیست اشتباه می‌گیرند درحالیکه کورس گذاشتن با سرعت غیرمجاز از تخلفات عمد است و در صورت مشاهده بدون هیچ اغماضی با رانندگان خاطی برخورد قانونی خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524666 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟