پرسه های وحشتناک یک پلنگ در داخل کارخانه! +فیلم / هند
حجم ویدیو: 7.85M | مدت زمان ویدیو: 00:01:14

به گزارش گروه حوادث رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ورود یک پلنگ به کارخانه‌ای در منطقه سَرورپور واقع در فریدآباد هند را به تصویر می‌کشد. در این حادثه که روز جمعه رخ داد ورود ناگهانی این پلنگ به داخل کارخانه موجب ترس و وحشت کارگران شد.

ویدئویی که توسط یکی از کارگران تهیه شده است لحظه ورود پلنگ به داخل سالن کارخانه را نشان می‌دهد. در این ویدئو این حیوان در حالی که مشغول پرسه زدن در محوطه سالن است دیده می‌شود.

این حادثه موجب شد تا کارگرانی که در این واحد صنعتی مشغول کار بودند به علت وحشت زیاد از حمله احتمالی این حیوان کارخانه را ترک کنند. تعدادی از کارگران نیز با بستن درب‌های اصلی اقدام به گیرانداختن پلنگ در داخل سالن کردند و از اداره حیات وحش برای شکار این حیوان کمک خواستند. دقایقی بعد پرسنل حیات‌وحش در محل حادثه حاضر شدند و با کمک تجهیزات اقدام به بیهوش کردن پلنگ کردند. آنها سپس این حیوان را برای رهاسازی در جنگل از کارخانه به بیرون منتقل کردند. در این حادثه به هیچ یک از کارگران یا پرسنل حیات‌وحش آسیبی وارد نشد.

ورود ناگهانی این پلنگ به این واحد صنعتی در هند در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز حمله یک قلاده ببر به خودروی گردشگران در یک پارک حفاظت شده در این کشور خبرساز شده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 524484 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟