کتک کاری شهردار اشکنان با مسئول اداره گاز

به گزارش رکنا ، باخبر شدیم خسروی شهردار اشکنان در یک اقدام ناشایست به مسئول اداره گاز اشکنان اهانت نموده که سپس به درگیری فیزیکی می انجامد.

پس از تحقیقات محلی از شاهدان عینی و طبق گزارشات رسیده شهردار اشکنان از اداره گاز می‌خواهد تا مسیر لوله گذاری اجرا شده در محله مزبهو که متاسفانه خود شهرداری آن را برای پیمانکار تعیین کرده رها نموده و مسیر جدید دیگری را حفاری کند.

این درخواست با توجه به خسارات مالی با مخالفت مسئول اداره گاز مواجه می‌شود که شهردار در حضور مریمی عضو شورای شهر و رابط نماینده می‌گوید که این خسارت را شهرداری می پردازد (به همین راحتی)این نوع رفتار شهردار با بیت المال، با توجه به مسیر اشتباهی حذف شده در هفته گذشته، آنهم در یکی از کوچه های همین محله(که به خسارت سی میلیون تومانی نیز انجامیده است) با واکنش شدید مسئول اداره گاز مواجه می‌شود و در ادامه شهردار با اهانت به سوی او هجوم برده و او را مورد ضرب و شتم و ناسزا قرار می‌دهد که متعاقباً کیانی بدلیل شوک عصبی به بیمارستان منتقل و تحت نظر دکتر قلب قرار می‌گیرد.

گفتنی است لوله گذاری گاز در خیابان شهید گردون به طول 300متر نیز به واسطه همین سهل انگاری ها در سالیان گذشته زیر بلوار قرار گرفت و متاسفانه باز خسارت 40میلیون تومانی به بار آورد و هیچ کس جوابگو نبود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟