برخورد  کامیون به دیوار خانه مسکونی در خیابان شریعتی

به گزارش رکنا، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از برخورد یک دستگاه کامیونت خاور به دیوار منزل مسکونی خبر داد و گفت: این برای دومین بار است که به تازگی به علت نقص فنی خودورهای سنگین شاهد بر خورد به دیوار ساختمان های مسکونی می باشیم.

سرهنگ" محمد رازقی" گفت: ساعت 15:45 مورخ ظهر روز جمعه در محدوده خیابان شریعتی تقاطع مطهری یک دستگاه کامیونت خاور با دیواره های یک ساختمان برخورد کرد و به آن آسیب شدیدی زد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور عنوان کرد: ساکنان خانه ای که در مجاورت خیابان شریعتی و مطهری بعد از ظهر خود را با شنیدن صدای مهیب و هولناکی آغاز کردند و وقتی به بیرون ساختمان رفتند، دیدند که کامیونت خاور به شدت با دیوار منزل مسکونی آنها برخورد کرده و دیوار را تخریب کرده است.

وی گفت: پس از وقوع این حادثه تیم کارشناسی پلیس راهور پلیس پایتخت بلافاصله در موقعیت حاضر شدند و ضمن ایمن سازی معبر نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

رازقی افزود: برای بیرون آوردن کامیونت خاور از بین دیوارها از جرثقیل سنگین کمک گرفته شد و این مهمان ناخوانده از حیاط خانه مسکونی بیرون آورده شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: علت این حادثه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی و نداشتن ترمز بوده است که در این خصوص کروکی حادثه ترسیم شد.

رازقی از رانندگان خودروها مخصوصا رانندگان خودروهای سنگین خواست: قبل از حرکت از سالم بودن سیستم های خودرو مخصوصا سیستم ترمز مطمین شوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524108 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟