کشف 18 موبایل سرقتی در اهواز / 3 متهم دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری ۳ فروشنده مواد مخدر، کشف ۱۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی و بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از متهمان خبر داد.

سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان مواد مخدر، در برخی از نقاط شهر اهواز به مرحله اجرا درآمد.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۴ و ۱۷ اهواز موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت توزیع‌کنندگان مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، متهمان را در مخفیگاهشان متوقف و دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه ۳ متهم دستگیر شده ۱۸ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی به همراه ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۵۹ عدد پایپ مربوط به استعمال شیشه و مبالغی وجوه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی، از شهروندان درخواست کرد: موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟