به گزارش رکنا، حسین ترکیان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه روند بازرسی از انبارهای نگهداری کالا از دپوی محموله قابل توجهی از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان با خبرشده و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه 3 هزار و 436 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بود، کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کردند، اظهار داشت: در این رابطه 3 فرد متخلف دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

ترکیان تصریح کرد: عملیات روند نظارت و کنترل بر عملکرد انبارهای نگهداری کالا به صورت مرتب در دستور کار این پلیس قرار دارد و در صورت کشف کالای قاچاق در انبارها با صاحبان آن ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، عرضه و فروش کالاهای قاچاق را باعث به وجود آمدن ضربه به اقتصاد کشور و ایجاد رکود در تولیدات ملی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این کالاهای قاچاق فاقد هرگونه ضمانت هستند و ممکن است در شرایط غیر بهداشتی به صورت بدون کیفیت و حتی تقلبی تهیه شده باشند و از این بابت نیز خریداران و مصرف کنندگان این نوع از کالاها متحمل خسارت شوند که به شهروندان توصیه می کنیم ضمن خرید کالاهای مورد نیاز خود از تولیدات ملی و مراکز معتبر و رسمی چنانچه اطلاعی از تهیه ، دپو و یا توزیع کالاهای خارجی قاچاق دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 490105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟