سارق سوپر مارکت در شیراز کاپشن پلیس پوشیده بود

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارقی خبر داد که شب گذشته با کاپشن پلیس در یک مغازه در روستای "کفترک" شهرستان شیراز اقدام به سرقت کرده بود.

سرهنگ "فرج شجاعی" بیان کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر سرقت از یک مغازه توسط یک نفر با کاپشن پلیس، شناسایی و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "کفترک" شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته فروشگاه، موفق شدند سارقی که شب گذشته کاپشن نظامی پلیس بر تن داشته و در یک مغازه در آن روستا اقدام به سرقت کرده است را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: پس از بررسی و اقدامات اولیه و تحقیق از متهم، مشخص شد وی نگهبان یکی از اماکن عمومی در شیراز می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم پس از اظهار ندامت و پشیمانی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، هشدار داد: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت و سوء استفاده از لباس پلیس کنند برخورد قاطع و قانونی می کند.

وی از شهروندان خواست از انتشار هرگونه اخبار در فضای مجازی که از صحت یا کذب آن اطلاع ندارند خودداری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522862 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟