بیمارستان قدیمی مشگین‌شهر آتش‌ گرفت

به گزارش رکنا ، بیمارستان قدیمی و متروکه شهرستان مشگین‌شهر از صبح امروز طعمه حریق شده و به‌علت گستردگی آتش‌سوزی و احتمال سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور تیم‌های آتش‌نشانی در حال خاموش کردن آتش هستند.

وجود باد منجر به شعله‌ور شدن چندین باره این ساختمان متروکه شده که کار اطفاء حریق را با مشکلاتی مواجه کرده بود.

اکبر صمدی، فرماندار شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: به دنبال آتش‌سوزی در بیمارستان قدیمی و متروکه شهرستان مشگین شهر که از صبح امروز شروع شده کلیه عوامل مدیریت بحران شهرستان به‌علت گستردگی این حادثهو احتمال سرایت آتش سوزی به ساختمان‌های اطراف در حال آماده باش کامل هستند.

وی افزود:اکیپ‌های امدادی و عملیاتی اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی سریعا در محل حضور یافتند و اقدام به اطفاء حریق نمودند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: گستردگی این آتش سوزی باعث شد تا چندین دستگاه لودر بنیاد مسکن و شهرداری نیز برای مهار آتش‌سوزی اقدام کنند.

صمدی بیان داشت: علت حادثه در دست بررسی است و پس از کسب اطلاعات کامل به اطلاع مردم خواهد رسید. در حال حاضر کپسول‌های اکسیژن نیز از ساختمان تخلیه می‌شود تا آسیبی به‌وجود نیاید.

گفتنی است؛ با توجه به اینکه ساختمان بیمارستان قدیمی مشگین شهر در مجاورت کهنه قلعه اثر تاریخی این شهرستان قرار دارد مکاتباتی با اداره میراث فرهنگی در مورد تخریب و خاکبرداری این بیمارستان و انضمام آن به ورودی کهنه قلعه صورت گرفته بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 521515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟