فرماندار شهرستان بستان آباد در گفت‌وگو با ایسنا از رفع شدن بوی نامطبوع خبر داد و گفت: هم اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و شرایط عادی است.

سید علی موسوی اظهار کرد: به دنبال متصاعد شدن بوی نامطبوع در شمال غرب شهرستان بستان آباد، بررسی‌ها آغاز شده و مشخص شد که بوی متصاعد شده ارتباطی به نشت گاز ندارد.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان داد که بوی نامطبوع ناشی از تخلیه فاضلاب بوده و این که این فاضلاب مربوط به کجا بوده، در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال متصاعد شدن بوی نامطبوع، تعدادی از دانش آموزان تصور کرده بودند که بو ناشی از نشتی گاز است که رسانه‌ها نیز در این شایعه پراکنی نقش ایفا کردند.

حسین صبور، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این خصوص به ایسنا گفت: طبق اعلام شرکت گاز شهرستان، این بو ناشی از ترکیدگی یکی از لوله‌های زمینی گاز در خارج از مدرسه بوده و دانش آموزان سه مدرسه به دنبال بروز علایم ابتدایی گازگرفتگی مانند سردرد، به دستور مدیر آموزش و پرورش منطقه به خانه‌هایشان بازگشته‌اند.

وی گفت: این بو فقط دانش آموزان دو مدرسه دخترانه عترت و محدثه و یک مدرسه غیرانتفاعی را متاثر کرده بود که اکنون مشکل برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مدرسه دیگری در بستان آباد تعطیل نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520904 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟