حجم ویدیو: 1.40M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام غیراخلاقی یک موتورسوار را در یکی از خیابان‌های چین به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مداربسته یک ساختمان نزدیک به محل حادثه Incident تهیه شده، مشاهده می‌شود که این موتورسوار با زدن ضربه‌ای یک عابر سالخورده را نقش بر زمین می‌کند.

از ابتدای این ویدئو عابر پیاده سالخورده در حاشیه خیابان در حال قدم زدن دیده می‌شود. لحظاتی بعد چند موتورسیکلت از پشت سر به او نزدیک می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد یکی از آنها پس از نزدیک شدن به این پیرمرد ناگهان با پای راست خود ضربه‌ای به پشت او وارد کرده و عابر را نقش بر زمین می‌کند. هنوز مکان دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده اما گفته می‌شود که این اتفاق در یکی از خیابان‌های چین رخ داده است.

در ادامه رانندگان و شاهدان عینی به کمک عابر پیاده آسیب دیده شتافتند. لحظاتی بعد اورژانس پزشکی در محل حادثه حاضر و این پیرمرد به بیمارستان منتقل شد. پلیس Police چین با کمک ویدئوی منتشر شده تحقیقات و جستجوهای خود را برای یافتن موتورسوار خاطی آغاز کرده است. هنوز گزارشی از سرنوشت این پیرمرد منتشر نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 520672 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟