کشف ۳۰۰ کیلو گرم حشیش در اردستان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: با اجرای سه مرحله طرح ظفر در آبان ماه سال جاری در شهرستان اردستان بیش از ۳۰۰ کیلو گرم حشیش جاده ای و شهری کشف شد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده ظهر دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اردستان اظهار داشت: جلسات کمیته مقابله با مواد مخدر با حضور اعضاء  تاکنون به شکل مرتب برگزار شده  که نتیجه آن افزایش کشفیات مواد مخدر در شهرستان  بوده است.

وی افزود: با اجرای سه مرحله طرح ظفر در آبانماه سال جاری در شهرستان اردستان بیش از ۳۰۰ کیلو گرم حشیش جاده ای و شهری کشف و در این زمینه تعداد ۲۰ نفر مصرف کننده مواد مخدر شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی تحویل زندان یا کمپ های ترک اعتیاد شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت:  به منظور آگاهی همشهریان اردستانی در خصوص شناخت مضرات مواد مخدر سه مرحله نمایشگاه در این خصوص در شهرهای زواره و اردستان برگزار شده که در این زمینه در مدارس بصورت مقطعی این نمایشگاه ها برگزار می شود.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه کشت «شاه دانه» مطابق قانون ممنوع و برای آن مجازات تعیین شده است، هر کس بدون دلیل اقدام به کشت آن کند ضمن برخورد قضایی محصولات مذکور جمع آوری می شود اما خوشبختانه در شهرستان اردستان تا کنون خبری از کشت این محصول دریافت نکرده ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

 

کدخبر: 519022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟