نجات جان ۲۱۶ مصدوم سوانح ترافیکی در ۷۲ ساعت گذشته

به گزارش رکنا،حامد سجادی روز شنبه  با اشاره به گزارش عملیات امداد و نجات در ٧٢ساعت گذشته، افزود: در این مدت ۳۰۲ مورد ماموریت امداد و نجات از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور انجام شد که با تلاش امدادگران و نجاتگران اعزامی به این ماموریت های امدادی هزار و ۲ نفر از هموطنان امدادرسانی شده اند.

وی درباره انتقال مصدومان ناشی از حوادث و سوانح به مراکز درمانی و بیمارستانی نیز، گفت: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۷۴ مصدوم به مراکز درمانی منتقل و ۲۳۳ نفر هم با از خدمات امداد و کمک های اولیه سرپایی در محل وقوع سوانح ترافیکی بهره مند شدند.

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان از داخل خودروها در حوادث ترافیکی، اضافه کرد: در این مدت ۳۳ مورد عملیات رهاسازی انجام شده و ۳۵ مصدوم سوانح ترافیکی از داخل خودروها رهاسازی شدند.

سجادی از مردم خواست در صورت قرار گرفتن در وضعیت های اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت، با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به کمک اضطراری سازمان امداد و نجات تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟