حجم ویدیو: 2.42M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، تصاویر منتشر شده از وضعیت بهداشت یکی از شعبه‌های رستوران زنجیره‌ای Popeyes، نشان می‌دهد که در دعوای رخ داده میان یکی از مشتریان و کارمندان رستوران، حق با مشتری بوده است. در روز جمعه یکی از مشتریان با دیدن صحنه‌ای ناخوش‌آیند در آشپرخانه رستوران فایرفکس به وضع بهداشت این رستوران اعتراض شدیدی کرد. در تصاویر مشخص است که بخش عمده‌ای از ساندویچ‌های مرغ این رستوران در یک سینی برروی یک سطل زباله بزرگ رها شده و کارمندان رستوران همان ساندویچ‌های مرغ روی سطل زباله را تکمیل کرده و به مشتریان می‌دادند.

رئیس این رستوران اعلام کرد که در عصر روز جمعه بسته بزرگی از نان و مرغ به این رستوران رسید و کارمندان به علت نبود جا، بخشی از این مواد را بر روی سطل زباله گذاشتند. همچنین به علت شلوغی رستوران در آن زمان، کارمندان همینطوری نان و مرغ‌ها را رها کرده و شروع به درست کردن ساندویچ‌ها کردند. مدیر رستوران ادعا کرد که سطل داخل تصویر خالی از زباله بوده و آلودگی ندارد، با این وجود دلایل این اتفاق را بررسی و کارمندان خاطی را توبیخ می‌کند.

البته عدم بهداشت تنها مورد رستوران‌های Popeyes نیست، اعتراضات مشتریان به نحوه برخورد کارمندان، بهداشت غذا و درگیری‌های به وجود آمده در این رستوران‌ها در چند ماه اخیر دردسرساز شده است، اخیرا در یکی از همین درگیری‌ها فردی 29 ساله بر اثر اصابت چاقو درگذشت. در جدیدترین ویدئوی منتشر شده درگیری یکی از کارمندان این رستوران با یک زن 55 ساله منتشر شده است، در این حادثه Incident مشتری زن از کیفیت غذای خود راضی نبود و درخواست بازگشت پول خودش را داشت، وی پس از آن که با مخالفت کارمندان رستوران مواجه شد، درگیری لفظی پیدا کرد. در ادامه همانطور که در فیلم مشخص است، زمان که زن 55 ساله با توهین به کارمندان در حال خروج از رستوران است، توسط یکی از کارمندان رستوران مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد، کارمند رستوران با اجرای یک فن کشتی جواب اعتراضات مشتری را می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 518362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟