دستگیری 47 سارق حرفه‌ای در اهواز

به گزارش رکنا، وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر به مدت 3 روز در سطح شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی 47 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و 7 نفر خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

دالوند با اشاره به اینکه در این رابطه 24 معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار 3 کیلو 224 گرم انواع مواد مخدر و تعدادی اموال سرقتی کشف کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به 84 فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا 41 موتورسیکلت و 30 خودروی متخلف توقیف شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517980 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟