دستگیری سارقان خشن تیباسوار در آبادان

به گزارش گروه حوادث رکنا از آبادان ، سرهنگ سید محسن تقی زاده رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع چندین مورد موبایل قاپی و کیف قاپی از مسافران درون شهری و بیرون شهری موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان با استفاده از یک تیبا سفید رنگ با ۳ سرنشین پس از شناسایی خیابان ها و اماکن خلوت و فاقد روشنایی، سوژه خود را انتخاب و با شیوه های مختلف او را به محل مورد نظر واقع در جاده ماهشهر هدایت می کردند.

اعضای این باند خشن با دستکاری شماره پلاک خودروی خود هنگام سرقت مالباختگان را با اعمال خشن تهدید با چاقو می کردند و کیف پولی، موبایل و وسایل همراهی آنها را به سرقت می بردند و در برخی موارد نیز مالباخته را مورد ضرب و جرح بدنی قرار دادند که 2 نفر از مالباختگان مجروح از اتباع عراقی بودند.

ماموران کلانتری ۱۵ احمد آباد با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی اعضای این باند شرور شدند که با هماهنگی مقام قضائی هر سه آنها در یک عملیات غافلگیرانه در محدوده بیمارستان شهید بهشتی دستگیر شدند و به کلانتری محل انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان ضمن اشاره به اینکه سارقان به 9 سرقت خشن اعتراف کردند گفت: از داخل خودروی متهمان مدارک هویتی اتباع عراقی پنجاه و سه هزار دینار عراقی،   4 گوشی همراه ، 3 کوله پشتی متعلق به مسافران و مقداری مدارک هویتی مربوط به مالباختگان کشف و ضبط شد و پرونده ای در این خصوص تشکیل و به دادسرا ارسال شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 517839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟