دزدان لاکچری زعفرانیه و لواسان چه سرقت می کردند ؟!

به گزارش رکنا ، گلدان‌ها یا وسایل تزئینی که در راهرو‌های آپارتمان‌ها یا جلوی در ساختمان‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا قیمتی هستند و این موضوع باعث جلب توجه سارقان شده است.

سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: یک جوان با خودروی برلیانس سفید خود، ویلا‌ها و آپارتمان‌هایی که جلوی در آن‌ها از لوستر یا گیاهانی که در گلدان‌های گران قیمت به عنوان تزئینی نگهداری می‌شدند را شناسایی کرده است.

وی افزود: او با شناسایی این خانه‌ها در محله زعفرانیه، از نبود صاحبان آن‌ها سواستفاده کرده و در تاریکی شب به سرقت آن‌ها دست زده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: هر کدام از این گلدان‌ها بیش از ده میلیون تومان ارزش ریالی دارند. همچنین قیمت لوستر‌ها بیش از ۲۰ میلیون تومان تخمین زده شده که سارق با فروش آنها در بازار درآمد زیادی کسب کرده است.

وی ادامه داد: پس از شکایت مالباختگان و بررسی دوربین‌های مداربسته و بررسی پلاک توسط کلانتری، این فرد شناسایی و دستگیر شد.

سارق فرش ابریشم دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: هفته گذشته از یک منزل در لواسان، یک فرش ابریشم به سرقت رفت. همچنین گاوصندوق این خانه خالی شده بود که سارق دستگیر شد و اموال بازگشت.

شاکی این پرونده گفت: خانه ما در طبقه اول است. سارق ساعت ۱۱ شب وقتی کسی خانه نبود، شیشه بالکن را شکسته و از بالکن وارد خانه شده است.

وی افزود: او گاو صندوق را خالی کرده و طلا‌های همسرم را به سرقت برده است. همچنین فرش ابریشم را که بیش از صد میلیون تومان ارزش داشت را با خود برده بود که پس از یک هفته دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان با اشاره به مرحله سی ام از طرح رعد ۳۰ گفت: در این مرحله از طرح رعد، ۱۱۹ نفر دستگیر شند که ۴۴ نفر از آن‌ها سارق هستند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟