به گزارش رکنا، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه این سانحه نزدیک سیلوی گندم جاده همدان رخ داد افزود: راننده جوان با سوار کردن سه نفر از دوستان خود در روستای گل‌تپه و گوزل ابدال اقدام به همراهی کاروان عروسی کردند.

او بیان کرد: رانندگی با سرعت غیرمجاز، لایی کشیدن و ویراژ موجب قرار گرفتن خودروی سواری ۴۰۵ در مسیر خودروی عبوری شده و تصادف رخ به رخ بین این خودرو و نیسان باری رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این وسیله نقلیه به طور کامل در مسیر تردد خودرو‌های مقابل قرار گرفته به گونه‌ای که وانت نیسان با قسمت شاگرد و سمت راست سواری پژو برخورد کرد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: تردد با سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ عامل بروز این سانحه بوده است و با بررسی خودروی سواری پژو مشخص شد که کیلومتر سرعت بر روی ۱۲۰ قفل کرده است.

او بیان کرد: هیچیک از چهار سرنشین سواری پژو ۴۰۵ از کمربند ایمنی استفاده نکرده بودند و هنگام تصادف از شیشه جلو خودرو به بیرون پرت شدند.

رئیس پلیس راه همدان گفت: مسیر روبروی سیلو در همدان مستقیم و بدون نقص فنی بوده همچنین دارای ۲ شانه خاکی مناسب به عرض هشت متر است و یک شیب ملایمی در این جاده وجود دارد.

سرهنگ عزیزی افزود: راننده خودروی نیسان با سرعت کم تردد و از کمربندی ایمنی استفاده کرده است و در این سانحه مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

او از والدین خواست نظارت بیشتری بر روی فرزندان داشته باشند و از خرید و در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به فرزندان بدون گواهینامه و مهارت رانندگی پرهیز کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟