قتل گانگستر مخوف سمنان با گلوله پلیس!

به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالله حسنی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهارداشت: ماموران انتظامی استان در یک درگیری مسلحانه یک باند ۶ نفره قاچاق موادمخدر را منهدم کردند و یک سوداگر مرگ در این عملیات به هلاکت رسد.

وی با اشاره به کشف ۶۴۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات انهدام باند سوداگران مرگ، بیان کرد: ۲۰۰ کیلوگرم شیشه و ۴۴۰ کیلوگرم تریاک در این عملیات مسلحانه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در تشریح این عملیات، گفت: با اقدامات اطلاعاتی چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان بر روی یکی از عناصر حمل و قاچاق موادمخدر، مشخص شد این سوداگر مرگ در قالب یک باند، سودای انتقال یک محموله بزرگ مواد را در سر دارد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات، اطلاعات انتقال این محموله به دست آمد و ماموران دریافتند اعضای باند مواد را در قالب کاروان مسلح به استان سمنان حمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز داشت: تیم‌های ویژه پلیس در محورهای مواصلاتی و اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ مستقر شدند و سرانجام هر ۲ دستگاه خودروی متعلق به اعضای این باند در محور کویری دامغان- معلمان شناسایی و دستور ایست از سوی پلیس صادر شد.

وی، به بروز درگیری مسلحانه بین سوداگران مرگ و پلیس اشاره و خاطرنشان کرد: با شلیک دقیق ماموران یکی از قاچاقچیان مواد به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر دستگیرشدند.

به گفته وی، سه دستگاه خودروی دیگر نیز در همین راستا توقیف و تعداد قابل توجهی انواع گوشی همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، با تقدیر از تلاش و پیگیری های ماموران در خصوص این عملیات، به ورود ماده مخدر خطرناک شیشه از مرزهای شرقی کشور اشاره و خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و طرح های گوناگون پیشگیرانه و مقابله ای پلیس تا ریشه کنی این بلای خانمانسوز استمرار دارد.

۹ تن انواع موادمخدر از ابتدای سال ۹۸ تا کنون به همت ماموران انتظامی استان سمنان کشف شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515880 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟