حجم ویدیو: 9.09M | مدت زمان ویدیو: 00:01:27

به گزارش رکنا، یک صاحب خودرو موفق شد تا با زیرکی تمام، سارقانی را که وارد پارکینگ خانه‌اش شده بودند، بیرون کند. دوربین‌های مداربسته نسب شده در یکی از خیابان‌های مکزیک، حمله مسلحانه به یک خودرو شاسی بلند را ضبط کردند.

در این ویدئو دیده می‌شود که سارقان قصد دارند تا یک تاجر مکزیکی را مورد حمله مسلحانه قرار دهند. این سارقان که در تعقیب تاجر بودند پس از ورود او به پارکنیک از خودروی خود پیاده شدند و سراسیمه در حالی که اسلحه به دست داشتند به پارکینگ رفتند.

تاجر زیرک نیز پس از مشاهده این صحنه از خودرو خود پیاده نشد و به سرعت محل را ترک کرد، به طوری که کرکره درب پارکینک را شکست و وارد خیابان شد. جلوی درب پارکینگ در حالی که در خودرو سارقان مانع راه بود، قربانی با برخوردی شدید خودروی آن‌ها را کنار زد و صحنه را ترک کرد.

سارقان که از این حرکت تاجر غافلگیر شده بودند، در حالی که از سرقت خود ناکام ماندند پا به فرار گذاشتند. تنها یکی از سارقان باقی ماند تا خودرو را که به شدت آسیب دیده بود جا به جا کند و به سرعت محل سرقت را ترک کرد.

پلیس پس از تماشای فیلم، تحقیق در مورد حادثه را آغاز کرد و اظهار داشت که سارقان سعی داشتند تا خودروی تاجر را بربایند که ناکام ماندند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 515217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟