دستگیری یک سارق لوازم خودرو در تهران

به گزارش رکنا ، سرهنگ "داود زندی" گفت: ماموران کلانتری 120 سید خندان هنگام گشت زنی در محدوده کلانتری یک دستگاه خودروی سواری را با 2 سرنشین مشاهده کردند که پلاک آن ناخوانا بود.

رئیس کلانتری 120 سید خندان عنوان کرد: ماموران گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع به راننده و سرنشین خودرو دستور توقف خودرو ر ا دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودروی سواری به محض شنیدن دستور ایست، از محل متواری و وارد خیابان های شمال به جنوب تهران شدند و در طول مسیر نیز تعدادی وسایل به بیرون پرتاب می کرد.

وی گفت: راننده در فرصتی سرنشین خودرو را پیاده و سپس خود به فرار ادامه تا اینکه پس از تعقیب و گریز 20 دقیقه ای ماموران گشت انتظامی کلانتری موفق سدند خودروی سارق را در محدوده خیابان دماوند متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

کلانتر محله سید خندان عنوان کرد: متهم که اظهار می داشت مرتکب جرمی نشده است، خودروی وی بازرسی قرار گرفت و در بررسی های بیشتر تعداد 12 عدد شاه کلید و یک دستگاه ضبط سرقتی کشف شد.

زندی افزود: خودروی متهم توقیف و سارق به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل و تحت بازجوئی تکمیلی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش سارق تا کنون به 2 فقره سرقت اعتراف کرده است و شناسایی سایر جرائم و هم دست وی در دستور کار قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟