مرگ تلخ کودک 2 ساله در عمق 180 متری چاه / ضجه های یک مادر 4 روز کنار چاه عمیق+ عکس

به گزارش رکنا، سوجیت ویلسون دو ساله در ایالت تامیل نادو، جنوب هند، ابتدا در عمق ۱۰ متری چاهی گیر افتاده بود، اما بعد به عمق ۱۸۰ متری سقوط کرد.

امدادگران سعی می‌کنند اکسیژن را با پمپ به عمق چاه برسانند تا از خفه شدن سوجیت جلوگیری کنند، اما لایه‌های زیاد گل و لای مانع از آن می‌شود که بتوانند وضعیت سلامتی کودک را ارزیابی کنند.

امدادگران با استفاده از ماشین‌آلات سنگین مشغول کندن سوراخی به موازات چاهی هستند که سوجیت در آن افتاده است.

سوجیت روز جمعه در حین بازی با دوستانش به چاه افتاد.

گزارشگران محلی می‌گویند مادرش که بر سر چاه ایستاده بود، فریاد می‌زده که گریه نکن.

در مراحل اول امداد مادر سوجیت شروع کرده به دوختن کیسه‌ای که به امدادگران بدهد تا پسرش را در آن بگذارند و بیرون بکشند.

با اینکه از روز شنبه مردم در حال برگزاری جشن دیوالی، جشن نور، در همه جای هند هستند، اما ماجرای به چاه افتادن سوجیت ویلسون توجه‌ها را به ویژه در فضای مجازی به خود جلب کرده است. مردم در معبدها، مساجد و کلیسا‌ها برای سوجیت دعا می‌کنند.

امروز نارندا مودی، نخست وزیر هند، هم در توییتی نگرانی خود را درباره وضعیت سوجیت ابراز کرد.

روز گذشته بعد از اینکه امداد گران نتوانستند با دریل سنگین سوراخی به موازات چاه بکنند، دریل قدرتمندتر دیگری را به محل منتقل کردند. به گزارش خبرنگاران محلی دلیل پیشرفت آهسته عملیات نجات سنگی بودن زمین در این منطقه است.

تلاش‌های اولیه برای بیرون کشیدن پسر بچه با طناب ناموفق بود.

مقامات محلی گفته‌اند که امدادگران توانسته‌اند یک بار صدای نفس کشیدن پسر را به وسیله دوربینی که به پایین فرستاده‌اند بشنوند.

در ماه ژوئن سال جاری، کودک خردسال دیگری در ایالت پنجاب به چاه افتاده بود و عملیات دو روزه نجات او ناکام ماند و کودک درگذشت.

صحبت درباره اعمال جریمه برای کسانیکه چاه‌های از کار افتاده را بدون رعایت مسائل ایمنی رها می‌کنند دوباره در هند داغ شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟