به گزارش رکنا ، رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن گفت: ماموران طی انجام عملیاتی موفق به دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش این محدوده، معروف به س. بچه شدند.

سرهنگ محمدرضا ملکوتی در اینباره اظهار کرد: حدودا یک هفته پیش بود که خبری به این کلانتری واصل شد مبنی بر اینکه دخترخانمی 15 ساله در حالیکه در یکی از کوچه های محدوده این کلانتری در حال تردد بوده است که توسط آقایی حدودا 32 ساله تحت مزاحمت قرار می گیرد و متهم از صحنه متواری می شود.

وی ادامه داد: پدر این دختر 15 ساله که با توجه به تاثیر عمل مجرمانه متهم، روحیه دخترش به شدت آسیب دیده بود در اثر این اتفاق به کلانتری مراجعه و آدرسی را که دخترش مورد مزاحمت قرار گرفته بود به تیم عملیات این کلانتری اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: ماموران عملیات با توجه به حساسیت موضوع سریعا به موقعیت اعزام شدند و با بررسی های تخصصی و پلیسی به تصاویر دوربین مداربسته ای رسیدند که تصاویر متهم را که از اراذل و اوباش به نام محدوده بود و چندین بار نیز توسط همین کلانتری بازداشت شده بود شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: تیم عملیات کلانتری سریعا با هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه این شرور اعزام شدند و در حالیکه این شخص قصد داشت از طریق پشت بام و با استفاده از رفتن به ساختمان های مجاور فرار کند، در چند ساختمان آنطرف تر زیر یک کولر دستگیر کردند.

کلانتر محله 149 امامزاده حسن با اشاره به سوابق این متهم بیان داشت: در این زمینه پرونده ای تشکیل و مشخص شد او سوابقی منجمله چندین بار برهم زدن نظم عمومی، اسیدپاشی و ایجاد رعب و وحشت برای مردم در همین منطقه دارد.

بنابراین گزارش، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513232 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟