عکس دلخراش از کشف لاشه یک رأس گراز وحشی در سرفیروزآباد

به گزارش رکنا،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرمانشاه گفت: با تلاش محیط‌بانان این شهرستان و یگان حفاظت اداره کل، لاشه یک رأس گراز وحشی از یک اکیپ شکارچی متخلف در بخش سرفیروزآباد کشف و ضبط شد.

محمدحسین فلاحتی روز پنجشنبه افزود: در پی پایش مناطق تحت مدیریت و گزارش واصله از سوی دوستداران محیط زیست مبنی بر شکار یک رأس گراز از سوی شکارچیان متخلف، محیط بانان کرمانشاه و یگان حفاظت اداره کل استان با تعقیب و گریز موفق به دستگیری آنان و کشف و ضبط لاشه یک رأس گراز و تعدادی فشنگ شدند.

وی اظهار داشت: برای این شکارچیان، پس از تعیین میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست، پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و آنان برای سیر سایر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرمانشاه در ادامه گفت: پایش مناطق تحت مدیریت محیط زیست به صورت شبانه‌روزی توسط محیط بانان اداره این شهرستان صورت می‌گیرد و در صورت بروز هرگونه تخلف زیست محیطی از سوی افراد سودجو بلافاصله مطابق با قوانین و مقررات زیست محیطی با آنان برخورد خواهد شد.

بخش فیروزآباد از توابع کرمانشاه با ٢٢٠ روستا در فاصله ٢٥ کیلومتری این شهرستان قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟