انفجار سیلندر گاز در جاده خاوران + عکس

به گزارش رکنا ، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۵۶ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در پی انفجار در کارگاه تولیدی در جاده خاوران_ قاسم‌آباد تهرانچی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

انفجار 1

انفجار 2

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌شود، تصریح کرد: محل حادثه یک کارگاه در بخش زیر‌زمین به وسعت ۸۰ متر بود و در بالای آن نیز یک مغازه وجود داشت که بلااستفاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این زیرزمین تنها یک مسیر برای ورود و خروج داشت، گفت: در این کارگاه اسپری‌های تمیز کننده لاستیک و داشبورد خودرو تولید می‌شد.

انفجار 3

ملکی یادآور شد: در این کارگاه انفجاری صورت گرفته که باعث آتش‌سوزی نیز شده بود. درها و پنجره‌های این کارگاه کاملا تخریب شده بود. سیلندرهای گاز مایع در ابعاد مختلف نیز در این کارگاه وجود داشت.

انفجار 4

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو کارگر نیز در این کارگاه حضور دارند. در لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان نیروه مشخص شدند یکی از کارگران را در شرایطی که دچار مصدومیت شده بود از کارگاه خارج کنند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان همزمان مشغول خاموش کردن آتش‌ شده و به جستجو برای پیدا کردن نفرات دیگر در این کارگاه پرداختند و پس از اندک زمانی یک کارگر دیگر را از کارگاه خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس این فرد در لحظات اولیه بر اثر انفجار و شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌ در حال حاضر خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی همچنان در حال تخلیه سیلندرهای گاز مایع هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟