آتش گرفتن قطار حامل هواداران فوتبال در آلمان + فیلم
حجم ویدیو: 4.58M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

به گزارش رکنا ، آتش گرفتن قطار حامل هواداران یک تیم فوتبال در آلمان موجب زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شد. در این حادثه که بعد از ظهر دیروز و در ایستگاه قطار "بِلِویو" برلین رخ داد، تعدادی از هواداران تیم فوتبال فرایبورگ بر اثر آتش گرفتن واگن‌های قطار دچار جراحت شدند. هواداران تیم فرایبورگ پس از تماشای دیدار تیم محبوب خود با تیم فوتبال یونیون برلین در حال بازگشت از ورزشگاه بودند که دچار این حادثه شدند.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده؛ زبانه‌های آتش که چند واگن قطار را دربرگرفته نشان می‌دهد. همچنین این ویدئو تعدادی خودروی آمبولانس و همچنین آتش نشانی را در محل حادثه نشان می‌دهد. یکی از کاربران با انتشار این ویدئو در توئیتر نوشت: " دود ناشی از آتش گرفتن قطار در ایستگاه بلویو در برلین موجب زخمی شدن تعدادی از هواداران فرایبورگ شد. "

هنوز آمار دقیق زخمی شدگان این حادثه منتشر نشده است. یک سخنگوی آتش نشانی محلی گفت که پس از شروع آتش سوزی تعداد زیادی از هواداران تیم فرایبورگ از قطار تخلیه شدند. وقوع این آتش سوزی موجب اختلال در رفت و آمد قطار‌ها شد. گفته می‌شود که خطری جان زخمی شدگان این حادثه را تهدید نمی‌کند. ایستگاه قطار بلویو در سال ۱۸۸۲ افتتاح شده است.

گفتنی است؛ دیدار تیم فوتبال فرایبورگ با تیم یونیون برلین که عصر دیروز در استادیوم " اندر آلتن فورستری" برگزار شد با نتیجه ۲ بر ۰ به نفع تیم برلینی به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟