مرگ دردناک یگانه در زهک در مسیر مدرسه / او امروز کلاس درس را ندید

به گزارش رکنا،  رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پراید سرویس مدرسه در مسیر جزینک به زهک منجر به فوت یک دانش‌آموز و مجروح شدن سه دانش‌آموز دیگر و راننده شد.

غلامعلی رفعت روز یکشنبه  اظهار داشت: این حادثه ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز به نیروهای اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل شدت ضربات وارده یک دانش‌آموز در دم فوت و سه نفر دیگر به همراه راننده مجروح و به بیمارستان زهک منتقل شدند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز  اظهار داشت: این سرویس دهی مدرسه در قالب طرح روستا محوری که مورد توجه آموزش و پرورش استان برای مناطق روستایی است نبوده بلکه یکی از اولیای دانش‌آموزان به صورت شخصی اقدام به سرویس دهی فرزند خود به همراه چند دانش‌آموز دیگر کرده است.

داوود گلی افزود: در این حادثه راننده به دلیل رعایت نکردن قوانین از جاده منحرف و واژگون شده که براثر شدت ضربات وارده دختر وی بنام یگانه بولاغ دانش‌آموز پایه نهم دبیرستان نمونه دولتی «فروغ زهک» جان خود را از دست می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در این حادثه سه دانش آموز به نام‌های ستاره زاهدای پایه نهم، مبینا بولاغ پایه هفتم و یسنا میر پایه هفتم به علت جراحت و شکستگی به بیمارستان زهک منتقل شدند.

سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟