به گزارش رکنا، مردی چهل‌ونه ساله هشتم مهرماه از منزلش در شهرستان باخرز به مقصدی نامعلوم خارج می‌شود. ساعت‌های متوالی می‌گذرد اما از این مرد میان‌سال خبری نمی‌شود، به نحوی که حتی گوشی تلفن‌همراهش را هم پاسخ نمی‌دهد.

سایه انداختن شب بر روی شهر، دلشوره را به دل اعضای خانواده این فرد می‌اندازد تا جایی که در تماس با پلیس 110، گزارش مفقود شدن پدرشان را اعلام می‌کنند. با گزارش این مفقودی تحقیقاتی جامع در دستور کار گروهی از مأموران پاسگاه ارزنه و پلیس آگاهی این شهرستان قرار می‌گیرد.

بررسی‌های پلیسی برای پیدا کردن مرد میان‌سال در حالی بی‌نتیجه می‌ماند که او به هیچ یک از آدرس‌هایی که احتمال رفتنش به آنجا باشد، مراجعه نکرده بود.

با روشن شدن موضوع مشکلات روانی فرد مفقودشده، این احتمال نیز قوت گرفت که ممکن است او به دامن طبیعت رفته و گم شده باشد.

با حضور گروهی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان، جست‌و‌جو در پهنه طبیعی این شهرستان نیز آغاز شد.

تحقیقات و جست‌وجوها نزدیک به 20روز زمان برد تا جایی که جسد یک مرد چهل‌ونه ساله که دچار فساد نعشی شده بود در ارتفاعات منطقه ژرف این شهرستان کشف شد.

با کشف جسد این فرد در ارتفاعات شهرستان، به دستور مقام قضایی تحقیقات درباره مرگ او آغاز شد. بررسی‌ عوامل انتظامی با توجه به شواهد موجود این فرضیه را قوت داد که متوفی ازکوه سقوط کرده و براثر برخورد سرش با یک قطعه سنگ، دچار ضربه مغزی شده است‌.

سرهنگ علی میرجرودی، فرمانده انتظامی باخرز در‌این‌باره گفت: به دستور مقام قضایی جسد برای روشن شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی درباره مرگ این فرد آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟