17 دزد به زائران اربعین رحم نکردند / در چذابه فاش شد

به گزارش رکنا ، رئیس قرارگاه انتظامی اربعین در چذابه گفت: 95 درصد سرقت‌های خُرد در محدوده زمانی 20 روز قبل از اربعین حسینی، در پایانه مرزی چذابه کشف و 17 سارق دستگیر شدند.

محمد سعید یاری رئیس قرارگاه انتظامی اربعین در مرز چذابه با اشاره به اقدامات پلیس در پایانه مرزی چذابه به منظور پیشگیری از سرقت، اظهار کرد: استقرار 5 ایستگاه در پارکینگ ها، مواکب و توقف گاه‌های جمعیتی و نیز نصب 9 دستگاه دوربین برای پایش تصویری از جمله اقدامات پلیس است.

وی افزود: از ابتدای ماه صفر تا کنون بیش از 600 هزار زائر از مرز چذابه تردد داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 95 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس قرارگاه انتظامی اربعین در مرز چذابه عنوان کرد: بیش از 136 هزار خودرو وارد مرز چذابه شدند که از این تعداد حدود 35 هزار خودرو توقف بیش از 48 ساعته داشتند.

یاری گفت: در محدوده زمانی 20 روز مانده تا روز اربعین، با فعال کردن گشت‌های نامحسوس پلیس و نیز رصد اطلاعاتی 17 سارق خرد دستگیر شدند که متهمان در تحقیقات پلیسی به 37 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: طی این مدت با اشراف اطلاعاتی پلیس، 95 درصد سرقت‌های انجام شده کشف و اموال مسروقه با هماهنگی قضائی مسترد خواهند شد.

یاری بیان کرد: نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت زائران و آسان کردن تردد آن‌ها تمام نیروها و تجهیزات مورد نیاز را تا بازگشت آخرین زائر به کشور به کارگرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟