به گزارش رکنا، سرهنگ مجید حسینی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی روز جمعه اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی مرد ۳۷ ساله از سوی خانواده او ، ماموران آگاهی با تلاش شبانه روزی دلایلی مبنی بر وقوع قتل یافته و در ادامه تحقیقات، موفق به شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی یادآور شد: متهم ۳۲ساله پس از دستگیری در بررسی فنی پلیس به قتل با سلاح سرد اعتراف و بیان کرده که پس از درگیری لفظی، مقتول را با یک ضربه چوب دستی به قتل رسانده است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه قاتل دارای چندین فقره سابقه کیفری است افزود: قاتل پس از ارتکاب به قتل، جسد را در آب دریا رها کرده که تلاش برای یافتن جسد توسط تیم غواص آغاز شده و متهم نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده و در زندان به سر می برد.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.

فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز از دستگیری دو سارق با هشت فقره جیب ‌بری در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران موفق به دستگیری این دو سارق جیب بر شدند.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت از کیف بانوان در بازار هفتگی رضوانشهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق زن حین سرقت شدند.

وی بیان کرد: متهمان ۲۹ و ۳۹ ساله در بررسی فنی پلیس به هشت فقره سرقت وسایل با ارزش از کیف بانوان در شهرستان های مختلف اعتراف کردند.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و پره سر، در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟