حجم ویدیو: 3.17M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13

به گزارش رکنا، پلیس هلند یک مرد ۵۸ ساله را که به مدت ۹ سال شش فرزندش را در زیرزمین یک ساختمان متروکه در منطقه‌ای دور افتاده زندانی کرده بود، دستگیر کرد. یک مرد ۲۵ ساله که هویتش مشخص نشده پس از مشکوک شدن به این مرد میانسال و رفت و آمد او به این ساختمان پلیس را در جریان قرار داد.

پلیس با حضور در این ساختمان شش مرد جوان را که بین ۱۶ تا ۲۵ سال داشتند و در زیرزمین پنهان این ساختمان متروکه در روینرولد واقع در شمال منطقه درنس هلند زندانی بودند پیدا کرد. بنا به گفته " روگر دگروت"، شهردار محلی در حالی که ابتدا تصور می‌شد مرد ۵۸ ساله پدر این شش جوان باشد، اما در تحقیقات پلیس مشخص شد که این مرد پدر واقعی آن‌ها نیست.

این مرد به پلیس گفت که مدت ۹ سال است در این ساختمان زندگی می‌کنند و منتظر فرارسیدن آخرالزمان بودند. هنوز نسبت واقعی او با این شش جوان مشخص نشده است. این شش نفر به مدت ۹ سال هیچ تماسی با جهان بیرون از این مزرعه نداشتند. مرد میانسال غذای مورد نیاز این افراد را از سبزیجات باغچه مجاور ساختمان و غاز‌ها و بز‌هایی که نگهداری می‌کرده ، تامین کرده است.

" ناتالی اسچوبارت"، سخنگوی پلیس محلی هلند از شروع تحقیقات از افراد (خانواده‌ای) که در این مزرعه زندگی می‌کردند خبر داد. بنا به گفته ناتالی پرسش‌های زیادی وجود دارد که در حال حاضر و تا تکمیل شدن تحقیقات نمی‌توان به آن‌ها پاسخ داد.

یکی از ساکنان محلی در این باره گفت: " خانه ما فاصله زیادی با اینجا ندارد. ما همیشه فکر می‌کردیم یک مرد در این خانه زندگی می‌کند، همان کسی که این خانه را بازسازی کرد. واقعا نمی‌دانم چه بگویم."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 510812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟