توقیف خودروی خارجی قاچاق در میناب

به گزارش رکنا ، فرمانده دریابانی استان هرمزگان از هوشیاری و تیزبینی مرزبانان شهرستان میناب در شناسایی محل اختفای یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق در "خوریات" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین دهکی" اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری مرزنشینان منطقه، مطلع شدند، قاچاقچیان یک دستگاه خودروی خارجی قاچاق را به وسیله شناور وارد سواحل شهرستان میناب منطقه خوریات کرده و به دلیل گل و لای بودن زمین، آن را در همان منطقه مخفی کرده اند.

وی افزود: بر اساس این خبر بلافاصله اکیپی از گشت‌های خودرویی برای بررسی موضوع و برخورد با متخلفان به موقعیت شناسایی شده اعزام و اقدام به بازرسی منطقه کردند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از دقایقی گشت زنی موفق شدند محل اختفای خودروی مذکور را که به طرز ماهرانه‌ای با گل و لای و شاخ و برگ درختان استتار شده بود، شناسایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری و تیزبینی مرزبانان در بازرسی از محل، یک دستگاه خودروی خارجی شاسی بلند نیسان پاترول به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شناسایی و توقیف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟