کلاهبرداران 200 میلیاردی در کرمان شکار قانون شدند / 3 متهم دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، سردار"عبدالرضا ناظری" گفت: در پی شکایت تعدادی از همشهریان مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان پیش فروش آهن آلات به قیمت زیر نرخ بازار؛ موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و اقدامات علمی، اطلاعاتی و تخصصی دو متهم را که یک زن و شوهر بودند شناسایی و کرده و دریافتند که آن‌ها در شهر عسلویه از توابع استان بوشهر مخفی شده اند.

سردار ناظری بیان داشت: پس از اخذ نیابت قضائی و اقدامات فنی و پلیسی متهمان در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر و جهت تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شدند که به همکاری با یک نفر دیگر نیز اقرار کردند.

سردار ناظری ضمن اشاره به شناسایی و دستگیری متهم دیگر در شهر کرمان بیان داشت: بر اساس سوابق پرونده‌های موجود، تا کنون ۹۵ نفر از مال باختگان مرتبط با این پرونده شناسایی که در بررسی‌ها مشخص شد این افراد در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال از مال باختگان کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی دیگر مال باختگان همچنان ادامه دارد؛ از همشهریان خواست: هشدار‌های پلیسی را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509814 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟