آرمان غیاثی بالاخره از کما خارج شد / همه در اصفهان شوکه هستند ! / دعا کنید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا ، جمعه ۲۹ شهریور امسال یک پسر هشت ساله به نام آرمان غیاثی بر اثر سقوط در حین مسابقه سنگ نوردی در باشگاهی در فولادشهر از توابع شهرستان لنجان در غرب اصفهان، صدمه جدی دید و در بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری شد و در حالت کما با سطح هوشیاری پایین قرار داشت.

آرش نجیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز از افزایش سطح هوشیاری آرمان غیاثی خبر داد و گفت: هوشیاری او صبح امروز حدود هشت بود و از دستگاه تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه جدا شد.

او با بیان اینکه در زمان حاضر به نظر می‌آید که خطر از این پسر هشت ساله دور شد، افزود: او هنوز صحبتی نکرده و پزشکان امیدوارند که روند بهبودی را در روز‌های آینده طی کند و از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شود.

پسر هشت ساله سنگ نورد از سه هفته گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) بستری است و در این مدت خانواده او و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی اصفهان پیگیر این حادثه و دلایل آن بودند.

به گفته مهدی نصر اصفهانی رییس هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی اصفهان، در حادثه‌ای که برای "آرمان غیاثی" کودک آسیب‌دیده روی داد، خطای انسانی مشهود است و ناهماهنگی باشگاه ذوب آهن به عنوان باشگاه رسمی با هیات کوهنوردی استان، نگرفتن مجوز برای برگزاری مسابقه‌ای که قرار بود در آن سالن برگزار شود و بی‌توجهی تیم مدیران، سرپرستان و عامل حمایتی در برگزاری این مسابقه، این واقعه تلخ را رقم زده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟