مرگ تلخ یک جوان کارگر به دلیل انفجار مخزن بنزین در خدابنده + عکس

به گزارش رکنا،  مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان خدابنده گفت: جوشکاری و انفجار ناشی از مخزن سوخت بنزین مرگ تلخ جوشکار را رقم زد.

علی الله دین محمدی  افزود: این حادثه منجر به فوت و جرح، شامگاه شنبه /۲۰ مهرماه/ در محل پمپ بنزین شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده، اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه ۲ نفر از عوامل اورژانس مستقر در پایگاه فوریت‌های پزشکی سجاس، بلافاصله پس از اطلاع از موضوع با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: این مرد جوان که حدود ۳۵ سال سن داشت به علت شدت انفجار و صدمات و جراحات وارده، پیش از رسیدن عوامل اورژانس جان سپرده بود اما با این وجود جسم بی جان این حادثه دیده که فاقد علایم بالینی نیز بود به درمانگاه سجاس منتقل شد و پزشک مرگ او را تائید کرد.

دین محمدی افزود: جوشکاری دهانه شیر تعبیه شده و بسته بودن دریچه مخزن باعث ایجاد بخار و در نتیجه انفجار مهیب شده و گفته می‌شود که صدای ناشی از شدت انفجار موجب ترس و وحشت افراد نزدیک به محل حادثه شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده نیز از انفجار مخزن بنزین در هنگام جوشکاری خبر داد و گفت: در این حادثه مرد ۳۵ ساله ای بر اثر شدت آسیب وارده در دم جان باخت.

سرهنگ محسن غنیمتی افزود: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار مخزن سوخت پمپ بنزین در شهر سجاس ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه مشاهده می کنند چهار کارگر که در محوطه پمپ بنزین در حال جوشکاری بودند به دلیل انفجار یکی از مخزن ها دچار حادثه آتش سوزی شده و یکی از آنان جان باخته است.

غنیمتی ضمن تاکید بر رعایت موارد ایمنی در هنگام کار، اظهار داشت: متاسفانه حوادث کار بخشی از ماموریت‌های اورژانس را تشکیل می‌دهد و تاکید داریم برای کاهش این حوادث نکات ایمنی به دقت رعایت شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509750 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟