تصاویر وحشتناک از تصادف مرگبار در اتوبان قم / یک نفر در آتش سوخت / صبح امروز رخ داد

آتش‌سوزی مرگبار دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی  اعلام کرد: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به خروجی واوان، مقابل تیر شماره ۱۲۱، حدود ۶ کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

ملکی افزود: بلافاصله دو ایستگاه اتش‌نشانی به محل اعزام شده ودر محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان باری حامل بار برنج که احتمالا از شهرهای شمالی کشور در حرکت بوده با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا به شدت با هم برخورد کرده‌اند و خودروی نیسان باری به حالت نیمه واژگون درآمده و هر دو دستگاه خودرو کاملا شعله ور بودند.

وی ادامه داد:‌ آن گونه که افراد حاضر در محل حادثه اعلام می کردند پیش از رسیدن آتش نشانان سه نفر سرنشین خودروی سرانزا که سه مرد بودند، از داخل خودرو خارج شده بودند و یک خانم از داخل نیسان باری خارج شده بود. خانمی که از نیسان باری خارج شده بود و دو نفر از سرنشینان مردی که از خودروی نیسان سرانزا خارج شده بودند پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی به مراکز درمانی منتقل شده بودند اما یک نفر از سرنشینان در همان محل حضور داشت و راننده خودروی نیسان باری هم داخل خودروی شعله ور خود گرفتار شده بود.

ملکی افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش سریعا با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و فرد را خارج کردند که حدودا ۴۰ ساله بود و تحویل عوامل اورژانس داده شد. فرد دچار سوختگی های شدیدی شده بود و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: در نهایت این حادثه یک نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم به جا گذاشت و خودروها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه عملیات به پایان رسید.

ملکی در پایان گفت: برای چندمین بار از رانندگان گرامی که از راه های دور می آیند خواهش می کنم در ساعات میانی شب یا پایانی روز وقتی نزدیک به مقصد هستند به ویژه در جاده های برون شهری جانب احتیاط را رعایت کنند و هر زمانی که احساس خستگی می کنند خطر نکنند و کمی استراحت کنند تا خدای نکرده حادثه‌ای برای خود و دیگران ایجاد نکنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آتش‌سوزی مرگبار دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی

آتش‌سوزی مرگبار دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی

آتش‌سوزی مرگبار دو دستگاه نیسان همراه با ۴ زخمی

 

کدخبر: 509662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟