به گزارش رکنا ، قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مادر باردار پاکستانی به همت کادر درمان بیمارستان رازی سراوان از مرگ حتمی نجات یافت.

او افزود: این مادر باردار با درد زایمان و فشار خون بالا به بیمارستان رازی منتقل شد و به همت تیم درمانی بیمارستان این مادر باردار از طریق سزارین فرزند خود را به دنیا آورد.

او ادامه داد: این مادر در نیمه‌های شب دچار تنگی نفس شدید گردید که پس از گرفتن عکس از ریه و تشخیص ادم حاد ریوی به آی سی یو منتقل شد.

میری علی آباد گفت: پس از انجام اکو کاردیوگرافی، تنگی شدید دریچه میترال قلب محرز شد و این بیمار ۱۴ روز تحت درمان و مراقبت درمان تیم متخصصین زنان، قلب و بیهوشی قرار گرفت.

او گفت:این بیمار امروز با پای خود از بیمارستان ترخیص شد.

دکتر محمد قره بیگلو، رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: پرستاران، کارکنان و پزشکان زحمت کش این بیمارستان در مواجهه با بیماران هیچ گاه به ملیت و نژاد افراد توجه نمی‌کنند و تمرکز خویش را تنها بر بهبود سریع بیمار قرار می‌دهند.

او افزود:این مادر باردار تنها یکی از بیماران غیر ایرانی است که خدمات درمانی مورد نیاز خود را دقیقا همانند شهروندان جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده است.این بیمار در ماه پنجم بارداری نیز به این بیمارستان مراجعه کرده بود.

او ادامه داد: وی در ۱۹ هفتگی نیز با شکایت تنگی نفس به بیمارستان مراجعه کرده بود، امّا با وجود اصرار تیم پزشکی به بستری در بیمارستان رضایت نداده و به پاکستان مراجعت داشته است، ولی خوشبختانه در نهایت سلامت وی با مراجعه به بیمارستان رازی سراوان تضمین شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟