توقیف خودروهای حامل ۲ تن مواد مخدر در سروان

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد:بیش از ۲ تن مواد مخدر در سراوان کشف شد.

سردار محمد قنبری گفت: با کسب خبری مبنی برجابجایی محموله سنگین موادافیونی توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی به شهرستان سراوان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در این عملیات که با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همراه بود، در قالب چند تیم پوششی با اقدامات گسترده تخصصی و رصد منطقه، موفق شدند روز گذشته ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، خودروهای حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران انتظامی بدون توجه به دستور ایست با سرعت متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن‌ها را علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

سردار قنبری بیان کرد: در این عملیات سه قاچاقچی حرفه‌ای مواد افیونی دستگیر و در بازرسی از ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو وانت، ۲ تن و ۷ کیلو و ۶۶ گرم انواع مواد افیونی شامل یک تن و ۳۳۳ کیلو و ۷۰۴ گرم تریاک، ۶۴۸ کیلو و ۲۶۲ گرم حشیش، ۱۰ کیلوگرم شیشه، ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مرفین، ۴ کیلوگرم هروئین و ۲ کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خاتمه گفت: متهمان به مقام قضائی معرفی و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 508519 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟