به گزارش رکنا،رئیس دادگستری شهرستان لنده با تائید قتل زن جوان و دختر 11 ساله در روستای دم تنگ لنده در این شهرستان گفت: این دو قتل  در روستای دم تنگ لنده مورد تائید است ولی جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام می شود.

قاضی عبدالله سعادتیان گفت: این جنایت پنج شنبه شب راس ساعت 19:45در خانه ای در روستای گاجوال از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده رخ داد و در پی آن سریعادستورات لازم صادر وماموران نیروی انتظامی وبسیج لنده در محل حاضر شدند.

وی گفت: این قتل به دلایل نامعلومی صورت گرفت که اعضای یک خانواده یک زن 25 ساله و دختر 18 ساله کشته شدند که علت و علل این قتل هنوز مشخص نبوده و در دست بررسی است.

رئیس دادگستری شهرستان لنده پس از حضور در محل وقوع قتل تصریح کرد: باتوجه به نامشخص بودن وضعیت این حادثه انتظار داریم مردم و رسانه ها از هرگونه اظهار نظر در خصوص این حادثه خودداری کنند و حتما قبل از انتشار مطالب با دستگاه قضایی هماهنگی نمایند.

سعادتیان گفت:پس از بررسی صحنه جرم، جنازه هر دو مقتول به سردخانه جهت سیر مراحل قانونی تحویل پزشکی قانونی شدند.

رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: هم اکنون مظنونین به قتل دستگیر و تحت بازجویی هستند که اطلاعات بیشتر نیز به محض تکمیل مراحل قانونی پرونده از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

قتل عروس و دختر جوان

فرماندار شهرستان لنده از قتل مشکوک عروس و دختر یک خانواده در این شهرستان خبرداد.

سید خدادوست موسوی ضمن تایید این خبر گفت: ساعت 19 روز پنجشنبه، 18مهر ماه در اثر شلیک اسلحه دو عضو یک خانواده در روستای "گاجوال دم تنگ" از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده با اسلحه به قتل رسیدند.

وی اظهارکرد: عروس 25 ساله و دختر 18ساله این خانواده بر اثر شلیک با اسلحه ساچمه زنی کشته شدند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: هنوز قاتل مشخص نشده و در حال تحقیقات و بررسی است البته در این رابطه افرادی از خانواده مقتولان بازداشت شده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509215 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟