حجم ویدیو: 3.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در این حادثه Incident که بعدازظهر روز دوشنبه رخ داد این کودک ۴ ساله پس از بالا رفتن از پنجره و سقوط Fall به پایین در بین حفاظ آهنی گرفتار شد. در حالی که والدین کودک در خانه حضور نداشتند، پدربزرگ او با صدای فریاد‌های کودک از خواب پرید و به کمک او شتافت.

ویدئویی که منتشر شده است ماموران آتش‌نشانی را در حال نجات کودک نشان می‌دهد. در این عملیات نجات ماموران آتش‌نشانی با بستن طناب به دور سینه کودک ابتدا تلاش کردند تا مانع سقوط او به پایین شوند. آن‌ها سپس با جابجایی میله‌ها توانستند کودک را بیرون کشیده و جان او را نجات دهند. این حادثه در شهر " لینیی " در استان شاندونگ واقع در شرق چین رخ داد.

گفتنی است؛ اکثر صاحبان منازل آپارتمانی در مقابل پنجره‌ها از حفاظ آهنی استفاده می‌کنند. سال گذشته نیز در اتفاقی مشابه یک مرد چینی با بالا رفتن از یک آپارتمان در منطقه ژیجیانگ چین جان کودکی را که آویزان مانده بود نجات داد. پیش از آن نیز یکی از همسایگان در شهر ژیائوگان چین با به خطر انداختن جانش، دختر ۳ ساله‌ای را که از حفاظ آهنی آویزان بود نجات داده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 509080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟