این مرد کج دست را می شناسید؟ / به پلیس آگاهی تهران اطلاع دهید + عکس بدون پوشش

به گزارش رکنا ،  رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: مال باختگان برای طرح شکایت و پیگیری پرونده شان به این پایگاه مراجعه کنند.

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسف وند" در توضیح این خبر، بیان داشت: در نیمه اول شهریور ماه امسال تعدادی از شهروندان به مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند و از وقوع سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده محله 13 آبان به کلانتری 168 مشریه اعلام شکایت کردند.

وی بیان داشت: پرونده ای با موضوع سرقت داخل خودرو در کلانتری مشریه تشکیل و با دستور قضائی پرونده تشکیل شده برای شناسایی متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم قرار گرفت.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد که سارق یک نفر و یکی از مجرمان حرفه ای و سابقه دار است، گفت: با پایش های اطلاعاتی به دست آمد که پیش تر متهم 9 مرتبه به زندان رفته است و پس از رهایی از زندان دوباره به رفتار مجرمانه خود روی آورده است.

سرهنگ یوسف وند افزود: با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده 13 آبان دستگیر و در بررسی های بیشتر از آن محل تعدادی لوازم داخل خودرو از قبیل: ضبط و پخش ، باند و ... و یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی کشف شد.

وی ادامه داد: متهم مدعی بود پس از آزادی از زندان مدتی سرقت نکرده ولی از 3 ماه قبل یعنی اواخر خرداد ماه به دلیل اعتیاد و تامین هزینه مصرف مواد مخدر مجدداً شروع به سرقت خودرو و لوازم داخلی آن کرده است.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، گفت : با توجه به دستگیری سارق و اعتراف صریح وی به جرم ارتکابی، متهم با صدور قرار قانونی برای کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم قرار دارد.

سرهنگ یوسف وند، در پایان خاطر نشان شد: دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام قضائی صادر شده است و شهروندانی که موفق به شناسایی وی به عنوان سارق خود شده اند ، می توانند برای تشکیل پرونده و یا ادامه شکایتشان به پایگاه نهم پلیس آگاهی واقع در شهر ری، میدان هادی ساعی، خیابان آستانه، پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509003 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟