حجم ویدیو: 1.11M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

به گزارش رکنا، مبتکر این ایده شخصی با نام " ناخیل کومار " است.او هنگامی که دو سال پیش برای یک سفر تفریحی به دبی رفته بود چنین مکان مشابه‌ای را تجربه کرده بود. ناخیل پس از بازگشت از دبی تصمیم خود برای ساخت مکانی مشابه با آنچه را که در آن سفر تجربه کرده بود در منطقه نویدا هند عملی کرد.

یک میز بزرگ که با ۲۴ صندلی در ارتفاع حدود ۵۰ متری از زمین با جرثقیل نگه داشته شده‌اند رستوران هوایی ناخیل را تشکیل می‌دهد. دو ردیف ۱۰ تایی از این صندلی‌ها در دو طرف این میز بزرگ و همچنین چهار صندلی نیز در ضلع‌های مجاور قرار داده شده است. برای این رستوران سقف نیز طراحی شده تا در هنگام بارندگی مانع خیس شدن مشتریان شود. در وسط این رستوران یک راهروی باریک وجود دارد که برای خدمتکاران و سایر پرسنل امکان حرکت آزاد و خدمات دهی به مشتریان را فراهم می‌کند.

ناخیل در مورد رستورانش گفت: " کار آماده‌سازی این رستوران حدود ۲ سال طول کشید، چون ما روی ایمنی آن تمرکز کرده بودیم تا مشتریان تجربه‌ای خاطره‌انگیز را هنگام حضور در این مکان داشته باشند. از کارشناسان آلمانی برای برای آموزش بهره بردیم. "

ناخیل در مورد قوانین این رستوران که در هند منحصر به فرد است افزود: " این فقط یک ایده صرف برای درآمدزایی نیست بلکه هدف ما در کنار درآمدزایی ساختن خاطرات بیادماندنی برای مشتریان است. به همین دلیل اقدامات احتیاطی را در این باره مد نظر قرار داده‌ایم. مثلا زنان باردار و همچنین کودکان اجازه حضور در این رستوران را ندارند. "

گفتنی است؛ ساعت کار این رستوران هوایی ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب است و مشتریان می توانند ۴۰ دقیقه را در آسمان بگذرانند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508710 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟