شاهدان عینی گفتند که این دختر ۱۳ ساله ساکن روستای حاجی‌کلا در حاشیه جاده شهید صالحی بابل در حال رفتن به مدرسه بود که با مشاهده سگ ولگرد به سمت خیابان دوید که با خودروی سواری در حال عبور برخورد کرد.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ بابل به خبرنگار ایرنا گفت که این حادثه که با عنوان تصادف عابر پیاده با خودروی سواری به اورژانس اطلاع داده شد، در جاده حبیبی ۲۰۰ متر بعد از پل ارمک رخ داد.

مهدی غلام نیاء روشن افزود: زمانی که تکنسین های اورژانس به محل حادثه رسیدند عابر پیاده که دانش آموز دختر ۱۳ ساله بود به علت شدت جراحات و خون ریزی فاقد علائم حیاتی بود.

وی افزود: تکنسین های اورژانس تمام تلاش خود را برای احیا این فرد حادثه دیده کردند که متاسفانه ثمری نداشت ولی با این حال این دختر را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند که متاسفانه تلاش های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

جاده شهید صالحی بابل در مسیر بابل به بندپی شرقی واقع است و تا دهه ۸۰ یکی از جاده های پرخطر مازندران محسوب می شد که سالانه چندین نفر از اهالی منطقه ، عابران و مسافران را به کام مرگ می برد.

اگر چه با توجه به دو بانده شدن و نصب گاردریل از تعداد و شدت تصادفات در چند سال اخیر کاسته شد ولی به علت وجود نقایص ریز و درشت دیگر ، این جاده همچنان قربانی می گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟