به گزارش رکنا، مهدی فراهانی با اشاره به وقوع حادثه آتش‌سوزی عصر امروز در یک کارگاه تولیدی در خیابان هفت تیر اظهار داشت: ساعت حدود 30و 16 امروز اعلام حریق یک کارگاه تولیدی کفش در خیابان هفت تیر شد که پس از اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه، درخواست اعزام نیروی بیشتری شد و تا این ساعت تعداد 10 نفر مجروح به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با تأکید بر اینکه تا کنون با توجه به عمق حادثه، تعداد 6 دستگاه آمبولانش به محل حادثه اعزام شده است، تصریح کرد: مصدومان که عمدتاً دچار سوختگی و مصمومیت شده‌اند به بیمارستان‌های شهید بهشتی و نکویی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه یک نفر آقای 35 ساله که به‌شدت دچار آسیب شده بود، پس از انجام احیا در مسیر انتقال به بیمارستان،‌ دقایقی پیش فوت کرد و همچنان دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر هستند.

فراهانی افزود: مصدومین آتش‌نشانی نیز به‌صورت سرپایی درمان شده‌اند اما چون هنوز عملیات پایان نیافته نمی‌توان آمار نهایی را اعلام کرد و در مورد آمار مصدومان حادثه نیز هنوز این آمار نهایی نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟