به گزارش رکنا،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 3 قاچاقچی و کشف 50 کیلو و 400گرم تریاک در 2 عملیات مستقل خبر داد.

سرهنگ "محمد بخشنده"  گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در منزلش با همکاری همدستانش ، اقدام به توزیع مواد مخدر می کند، تحقیق در این خصوص آغاز و تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار ماموران قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و طی هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام شد.

بخشنده ادامه داد: ماموران موفق شدند ضمن مراقبت های ویژه از مخفیگاه متهم خرده فروش مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار14 کیلو و 400 گرم تریاک از محل مورد نظر کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر عنوان کرد: با انتقال متهم به پایگاه هشتم، کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد متهم با همکاری 2 همدستش که ساکن استان هرمزگان می باشد، اقدام به تهیه مواد مخدر و سپس انتقال این مواد به شهر تهران می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم به استان هرمزگان اعزام و در عملیاتی مشترک با پلیس هزمرگان ماموران موفق شدند، در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار36 کیلوگرم تریاک کشف کنند.

وی افزود: در این رابطه 3 سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 50 کیلو و 400گرم تریاک کشف شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟