امیر تتلو بخاطر دختر معروف خودکشی کرد + عکس

به گزارش رکنا، امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود، شب گذشته یادداشتی را رسما منتشر کرد و در آن به دلیل مخالفت ها و تقابل هایی که همواره با او به عمل می آید، تهدید به خودکشی کرد و نوشت می دانید که این کار را انجام می دهم! متن کامل یادداشت جنجالی او را بخوانید:

یادداشت اول:

«راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر!! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت!! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد!! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم!!

حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده!! همون نباشم بهتره!!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم!!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد!!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم براى همیشه!!!!»

متن یادداشت دوم:

«خودم گفتم اونایى که اضافیَن خودشون میرن !! الآن بهم ثابت شد اضافیَم!! وقتى میرم والیبال آخرش اونجورى بیرونم میکنن!! وقتى دعوتم میکنن و بعدش دردسر و حاشیه ساز و ممنوع الورود به تمرین میشم!! وقتى حتى راه آهن تَهِ جدولى میگه ما نمیدونیم شاید یارو خودش میخواد تیم بسازه ! وقتى موزیکام رو میگن غیر مجاز و همه جا حتى زیر کامنتا پُرِ فحشِ !!! یعنى چى؟؟ یعنى بمیر!!! آره من حسى که دارم یه چیزى مثل اعدامِ !! قربانى خودم میشم که لااقل گوسفندا زنده بمونن !! فکر کنم گوسفندو دیگه بتونم نجات بدم !! زمین مالِ ما نیست ، آخرین وصیت و موزیک ویدئو تو تو دید من نیستى آخرین یادگارى و بعد یه پرواز از بلنداى آسمان !!! راستش کلاس شیرجَرو هم واسه این میرم که بتونم اون لحظه ی پرواز مسلط باشم و تا آخرین لحظه توبه کنم!!! خدایا ببخش پوووووووف!! میدونید که میکنم!!! دیگه حرفى نى قوربان شما خدافظ !!»/ تاپ ناز

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت . رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت و امیر تتلو به بحث داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که در ادامه جزئیاتی از ماجرای دنیا جهانبخت و امیرتتلو می خوانید .

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

ماجرای دنیا جهانبخت و امیر تتلو 

دنیا جهانبخت عاشق امیر تتلو شد .

او در صفحه ی شخصی خود تنها امیرتتلو را دنبال می کند و به تازگی ویدیویی از امیر تتلو منتشر کرده است و نوشته :

میشه مرد واست ؟

انتشار این فیلم ها در اینستاگرام دنیا جهانبخت باعث شد تا به سرعت خبر رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت در دنیای مجازی دست به دست شود .

امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی است که هر چند وقت یک بار با فعالیت های مختلف در شبکه های مجازی جنجال به پا می کند .

دنیا جهانبخت نیز مدل معروف ایرانی است که با انتشار عکس های خود در اینستاگرامش طرفداران زیادی دارد .

چندی پیش دنیا جهانبخت حتی به مرز خفه کردن خود در اینستاگرام بخاطر عشقش به ساسی مانکن رسید.

البته دنیا جهانبخت بعد از مدتی با اینکار سعی می کند مجدد بر سر زبان ها بیفتد و فالوور بیشتری برای بیشتر شدن درآمدش کسب کند.

اینبار هم نوبت به امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو رسیده است تا از وی مایه بذارد.

باید دید واکنش امیر تتلو به این ماجرا چه خواهد بود.

 دنیا جهانبخت همان دختری است که سال‌ها قبل با انتشار ویدیوهای نمایشی از خفه کردن خودش در اینستاگرام، عشقش به ساسی مانکن را اعلام کرد. به نظر می‌رسد او حالا عاشق امیر تتلو شده است.

دنیا جهانبخش یکی از مهره‌های کلیدی در سناریوی بازاریابی سایت‌های شرط بندی فرشید مونتیگو، در سال‌های 1394 به بعد بود.

حالا به نظر می‌رسد او عاشق امیر تتلو شده است. دنیا جهانبخش در یکی از استوری‌هایش به صورت آشکار اعلام کرد که عاشق امیر تتلو شده است.

ویدیوی جنجالی دنیا جهانبخت و امیر تتلو که به تازگی منتشر شده را در زیر مشاهده می کنید :

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد. او در این ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

با این حال تتلو به ایران بازنگشت. او از همان جا در جریان ماجرای مائده هژبری، دختری که به اتهام انتشار کلیپ‌های رقص در اینستاگرام دستگیر شده بود و مستندش از تلویزیون پخش شد، از او حمایت کرد.

امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو متولد سال ۱۳۶۲ در تهران یکی از خوانندگان رپ فارسی است، که زندگی شخصی و حرفه ای اش مملو از حاشیه است. او در اینستاگرام چهار میلیون فالوئر دارد.

انتشار ویدئو جدید از او در حالی صورت می‌گیرد که تتلو در خارج از ایران و در کشور ترکیه به سر می‌برد. او اخیرا در برگزاری کنسرت خود در ترکیه که تبلیغات و هزینه‌هایی زیادی برای آن صورت گرفته بود شکست خورد و این شکست حاشیه‌های فراوانی برای او ایجاد کرد.

کنسرت تتلو که قرار بود ۸ شهریور در استانبول برگزار شود به دلایلی عجیب لغو شد.

او از چند روز گذشته در صفحه شخصی خود  با استفاده از الفاظی رکیک دلیل لغو کنسرت را محل استقرار نامناسب و وجود پشه در بالکن عنوان کرده بود که برای مخاطبان کمی غیر قابل باور بود تا جایی که کیان محمدی‌ها تهیه کننده این برنامه نسبت به آن واکنش نشان داد.

کیان محمدی‌ها تمام هزینه‌های انجام شده برای این کنسرت را با ذکر جزییات بیان و دلیل لغو کنسرت را نفروختن بلیت عنوان کرد. فروش تنها ۲۷۶ بلیت با وجود هزینه‌های گزاف تبلیغاتی، نشان داد این کنسرت برگزار شدنش هیچ توجیهی ندارد.

چند هفته پیش نیز، پس از جنجال پیش آمده برای "مائده هژبری" دختری که در اینستاگرام ویدئو‌های رقص خود را منتشر می‌کرد، تتلو با انتشار تصویری از خود و هژبری مدعی شد "شاید روز کنسرت هم بهتون افتخار داد و براتون یکم از هنرش و اجرا کرد روی استیج. "

پس از انتشار این پست اینستاگرامی توسط تتلو این گمانه در فضای مجازی مطرح شد که تتلو با مائده هژبری کنسرت مشترک در استانبول برگزار خواهد کرد.اما پس از آن هژبری در تویتر ادعای تتلو را رد کرد. او از تتلو با توصیف "خواننده مجهول الحال" یاد کرد و نوشت که عکس منتشر شده از سوی تتلو قدیمی بوده و با پیگیری خانواده اش از صفحه این خواننده زیر زمینی حذف شده است.
هژبری تاکید کرد که تتلو "با سوء استفاده از شرایط فعلی قصد دارد تبلیغ کنسرتش را کند."

دوست پسر دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت  یکی از چهره های جنجالی شبکه ی مجازی اینستاگرام است که دوسال پیش با فیلم ها و عکس های جنجالی ای که از جدایی اش با ساسی خواننده لس آنجلسی منتشر کرد،معروف شد.

دنیا جهانبخت و دوست پسرش

مدتی پس از جنجال جدایی  دنیا جهانبخت و ساسی مانکن ،او باز بر سر زبان ها افتاده است.

دنیا جهانبخت  عکسی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرده که باردیگر او را بر سر زبان ها انداخته است.

هدیه دوست پسر دنیا جهانبخت به او،یک دستگاه خودروی مازاراتی بود.

دوست پسر دنیا جهانبخت چه کسی است؟

هنوز کسی  عکس دنیا جهانبخت و دوست پسرش  را ندیده است.به عقیده ی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی،همچین کسی وجود ندارد و تمامی پست های دنیا جهانبخت جنبه ی تبلیغاتی دارد.

هیچ عکسی با عنوان دوست پسر دنیا جهانبخت در صفحه اینستاگرام او وجود ندارد.

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت:

صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت  در حال حاضر بیش از 3میلیون و 700 هزار فالوئر دارد.دنیا جهانبخت یکی از چهره هایی است که با انتشار عکس های خصوصی و بی حجابش در شبکه های مجازی،به شهرت رسیده است.

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت ، دختری ست که تقریبا تا این لحظه هیچ هنری از خود را رو نکرده است جز عاشق ساسی مانکن بودن. این موضوع خودش باعث شده در حال حاضر 3 میلیون و 7۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام نصیب او شود که تنها ۱۰۰ هزار نفر آن طی ۳-۴ روز گذشته به حسابش ریخته شده است.

یک مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم باشد.

دنیا جهانبخت  نامی است که به گوش ها آشنا نیست چون جز دسته هنرمندان نمی باشد. 

تنها دلیل شهرت دنیا جهانبخت  این است که عاشق سینه چاک ساسی مانکن می باشد. که همین موضوع باعث شده است که در دنیای مجازی طرفداران زیادی داشته باشد.  دنیا جهانبخت در اینستاگرام  یک میلیون خورده ای به واسطه عشقش به ساسی مانکن فالوور دارد. 

مثلث عشقی میان او، طلا گلزار مدل ایرانی‌الاصل خارج از ایران و ساسی مانکن، خواننده آثار مشهور سرگرم کننده و پاپ توانست جنجالی را رقم بزند که از ترندهای مهم هفته گذشته باشد و خیلی‌ها را به دنبال خود بکشاند. انگار جامعه‌ای که در آن نفس می‌کشیم هر لحظه منتظر یک ترند تازه است. پس از فریال نوبت ماجرای ستایش قریشی رسید و حالا سراغ عشقی رسانه‌ای رفته است که یک ضلع آن یک مدل ایرانی، یک ضلغ دیگرش خواننده‌ای پر سر و صدا و ضلع دیگر آن که اتفاقا فقط «عاشق» است، پر سر و صداتر است.

دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

دنیا جهان بخت و اصغر خالقی مدت ها پیش از هم جدا شدند.اصغر خالقی مدتی بعد از جدایی از دنیا جهانبخت عکس هایی را منتشر کرد.

عکس دنیا جهانبخت و اصغر خالقی

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت ، که شایعه بی‌اساس و تقریبا مضحک نسبت فامیلی‌اش با نوه یک سیاستمدار هم به گوش می‌رسید، در روزهای گذشته با رو کردن خال‌کوبی‌هایی به نام ساسان (ساسی مانکن) خواست عشق و رابطه خود را با این خواننده ثابت کند، از طرف دیگر اما ساسی و طلا یک ویدئو از میهمانی در وضعیتی خاص منتشر کردند که به این مساله دامن زد.

پس از آن، کار به حدی بالا گرفت که  عکس‌هایی از دنیا جهانبخت در اینستاگرام  او منتشر شد که گل‌های پرپر در دست گرفته و گریه می‌کرد. این موضوع خود یک بمب خنده‌دار خبری در شبکه‌های اجتماعی شد و به تمسخر در شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای آی تی ان (شبخیز) هم کشیده شد که یک مرد و زن که گفته می‌شود آن زن سهیلا گلزار مادر طلا گلزار بود، به دفاع از فرزند خود، به تمسخر گل‌های خشک شده دنیا جهانبخت پرداخت.

این موضوع باعث شد  دنیا جهانبخت  عکس‌هایی از خود منتشر کند و ویدئویی که طنابی را دور گردنش می‌پیچد و «مثلا»‌خودکشی می‌کند. موضوع خود تبدیل به یک ادای توییتری شد و افراد زیادی در شبکه‌های توییتر و اینستاگرام با تکرار این حرکت به تمسخر این سلبریتی یک شبه راه صد سال رفته پرداختند و در حالی که خود آن‌ها هم به این مساله دامن می‌زدند.

امیر تتلو که با ۴ میلیون فالور در اینستاگرام توهم دانائی پیدا کرده بود با اظهارنظرهایی بی‌خردانه کار را به جایی رساند که همین کاربران از اینستاگرام بیرونش کردند.

 امیر تتلو سلبریتی اینستاگرامی با ۴ میلیون فالور دوباره جنجال به پا کرد. دوباره مردم را آزرد و این بار پاسخی قاطع از همان مردم دریافت کرد.

تتلو مهمان آنتن بی‌بی‌سی

تتلو تا پیش از مصاحبه با بی‌بی‌سی آنقدر جنجال‌ آفرینی کرده بود که نیازی به تکرار آن‌ها نیست از توهین به مقدسات تا حرف‌های عجیب پس از قتل وحشیانه دختربچه‌ای هفت ساله‌ اما تتلو روبه‌روی مجری بی‌بی‌سی نشست و یک ساعت تمام هر آنچه دوست داشت گفت و شاید بسیاری دلشان برای جوانی که جلوی خود می‌دیدند سوخت که مشخص بود نمی‌داند از زندگی چه می‌خواهد.

او در این مصاحبه هم ضد و نقیض‌های زیادی گفت. همان زمان هم برای بسیاری از اهالی رسانه سوال این بود که چطور رسانه‌ای که ادعای کار جدی و حرفه‌ای دارد در عین دانستن تمام این موارد به تتلو آنتن می‌دهد. 

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

توهین بی‌شرمانه به زنان و حذف شدن از اینستاگرام

مشخص بود که تتلو باز هم جنجال می‌سازد. این بار باز هم تیغ تیز توهین‌های تتلو بر پیکر زنان نشست و در صفحه‌ اینستاگرام او نوشته‌های نقش بست که شرم‌آور واژه‌ای کوچک برای توصیف آن است.

اینجاست که دیگر همان مردم ساکن شبکه‌های اجتماعی دلشان به درد می‌آید تاب نمی‌آورند و در هیات یک جمعیت معترض، به اینستاگرام شکایت می‌برند و تتلو را از این شبکه اجتماعی بیرون می‌کنند. پیام‌هایی که از این پس روانه اینستاگرام می‌شود محتوای مشابهی دارد و همه در شکایت از تتلو است. حتی برخی از کاربران مستقیما با این شبکه اجتماعی مکاتبه می‌کنند تا جلوی انتشار توهین‌های تتلو را بگیرند. 

قانون اینستاگرام برای حذف یا تعلیق یک اکانت چیست؟

آنطور که در قوانین اینستاگرام آمده است ملاک این شبکه اجتماعی برای حذف، مسدود یا تعلیق یک اکانت ربطی به تعداد گزارش‌های تخلفی که از آن به مسئولان این شبکه می‌رسد ندارد بلکه آن‌ها با توجه به قوانین و مقرراتی که برای تولید محتوا در این شبکه در نظر گرفته شده است، دست به بررسی می‌زنند و اگر مطلبی بر خلاف آن دیدند، دست به کار شده و اقدام متناسب را انجام می‌دهند.

ناگفته پیداست که برای آگاه کردن اینستاگرام از فعالیت‌های مخرب یک کاربر از میان میلیون‌ها کاربری که در این شبکه فعالیت می‌کنند، نقش گزارش کردن و پیگیری دیگر کاربران بسیار مؤثر و مهم است.

جنبشی که در فضای مجازی علیه تتلو راه افتاد

صفحه تتلو در اینستاگرام بسته شده است. او دیگر در این شبکه‌ اجتماعی نیست اما بحث او در شبکه اجتماعی توییتر داغ است و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها خیال سرد شدن داشته باشد. در این میان بیشتر انتقادات به چیست؟

با خواندن نظراتی که درباره تتلو در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل می‌شود یک موضوع مورد توافق بسیاری از کاربران است:‌ «تریبون دادن به چنین فردی اشتباه محض است.» در اینجا هم بسیاری به شماتت بی‌بی‌سی پرداخته‌اند که چرا با وجود تمام اطلاعاتی که از پیشینه این فرد موجود بود باز هم او را سوژه‌ای مناسب برای روی آنتن بردن دیده است.

پرسشی در پایان باقی می‌ماند. تکلیف ۴ میلیون نفری که تتلو را در اینستاگرام دنبال می‌کردند چیست؟ آیا آن‌ها را نیز باید همانند رسانه‌ای قضاوت کرد که به تتلو تریبون می‌دهد؟‌ آیا آن‌ها به دلیل دنبال کردن تتلو باید پس انتشار متن‌های توهین‌آمیز او احساس شرم کنند؟

اینجا دنیای شبکه‌های اجتماعی است. دنیای جدید، دنیایی بدون مرز که در آن هنوز بسیاری موارد تعریف روشنی ندارند و از این فرهنگ به فرهنگ دیگر متفاوت به نظر می‌رسند. اما آنچه مشخص است اینجا هم توهین و توحش تحمل نمی‌شود هر چند که راه برای ابراز آن باز باشد. 

پیغام دنیا جهانبخت به  اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت را به یاد دارید؟ دختری که چندماه پیش از عشق و علاقه زیاد به ساسی مانکن دست به کارهای عجیب و غریبی زده و سوژه رسانه شده بود! و در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

بازهم این روزها با کارهای عجیب و غریبش توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند . این بار جنجال جدیدی بین دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق ایجاد شد . به قول امروزی ها همه چیز از یک دوست دارم ساده شروع شد و اینطور که پیداست تا ممنوع التصویریپیش خواهد رفت . ابتدا یک توضیح کوتاهی در مورد دنیا جهانبخت برای شما مخاطبین عزیز گرداوری کردیم تا بیشتر با ایشان آشنا شوید .

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق  این بار خود اشکان اشتیاق را هم ترسانده است و از اینکه دنیا جهانبخت به وی ابراز علاقه کرده است در صفحه اش واکنش داده و از عشق دنیا جهانبخت به خدا پناه برده .

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

دنیا جهانبخت چه کسی است ؟

دنیا جهانبخت یکی از مدلهای نسبتا معروفی می باشد که در عرصه مانکن و مدلینگ فعالیت می کند در مورد تاریخ تولد محل تولد و … اطلاعاتی از وی منتشر نشده است . ایشان به واسطه نامزدی با ساسی مانکن توانست به شهرت برسد . اما شهرتی که پر از مسخره بازی و دیوانگی بود .

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

ماجرا از آنجا شروع شد که دنیا جهانبخت با انتشار عکس دونفره از خود و ساسی مانکن در اینستاگرام اعلام نامزدی کرد . این خبر با تیتر ازدواج ساسی مانکن خیلی سریع توانست دنیا جهانبخت را به شهرت برساند . هر روز عکسهای عجیب و غریبی منتشر می کرد از  خالکوبی  اسم ساسی مانکن گرفته تا هدیه های گران قیمت, تا اینکه ساسی مانکن از دنیا جدا شد از اینجا به بعد عکسهای عجیب و غریب دنیا جهانبخت شروع شد . تصاویر عجیبی مثل گریه کردن ,  خودکشی  و … آخر سر هم که یک کلیپ منتشر کرد در حال گریه و زاری کردن .

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

توضیحات مفصلی در مورد دنیا جهانبخت در تیتر فوق برای افرادی که ایشان را نمی شناختند دادیم . حالا دنیا جهانبخت وارد بازی با  اشکان اشتیاق  شده است البته با ناشی گری اشکان اشتیاق توانست مجدد روی سر خط خبری باشد .

اشکان اشتیاق بازیگر جوان تلوزیون

ماجرا از پیغام دنیا جهانبخت به صورت خصوصی به  اشکان اشتیاق  شروع شد . در این پیغام همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه می کند . (اشکان جان خیلی دوست دارم … به ما سر بزن و ….)

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق  با یک رویکرد عجیب از این پیغام  اسکرین شات  (عکس گرفتن از صفحه مانیتور) می گیرد و در اینستاگرام شخصی اش برای عموم منتشر می کند .

بعد از این اتفاق عجیب و غریب دنیا جهانبخت وارد پیج  اشکان اشتیاق  می شود و با یک پیغام جنجالی حسابی از خجالت اشکان اشتیاق بیرون میات.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

پیغام دوم دنیا جهانبخت و تهدید اشکان اشتیاق

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت, اشکان اشتیاق را به ممنوع التصویری تهدید کرده است . در ادامه به اشکان اشتیاق خاطر نشان کرده است که همه مردم آرزو دارند بهشون پیغام بدم…! (چه  اعتماد به نفس ی) . هیچکدومتون لیاقت عاشقی ندارید . پست پاک کن وگرنه کافیه یک مطلب راجبت تو پیج بنویسم خیلی سریع ممنوع التصویرت میکنن .

اشکان اشتیاق هم عکس زیر را منتشر کرده و نوشته :از تمام این موضوعاتی که بعضیا پیش آوردن پوزش

بیوگرافی امیر تتلو خواننده + زندگی جنجالی و همسرش

امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران، خواننده است.

تا دیپلم ریاضی بیشتر درس نخوانده است، موسیقی را با سبک رپ شروع کرد، چندین بار دستگیر شد و حالا جنجالی ترین خواننده غیر مجاز ایرانی می باشد.

نام اصلی او امیرحسین مقصودلو می باشد.

خانواده + کارگری

در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد.

مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر به علت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگتر از خود دارد.

او مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود.

خانواده فوتبالی و هنری

مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می خواند؛ خواهرم هم همینطور، پدرم هم عاشق فوتبال بود، به همین خاطر من به خوانندگی و هم به فوتبال علاق شدیدی دارم.

شروع موسیقی

امیر تتلو خوانندگی را از 17 سالگی در سبک پاپ شروع کرد.

دو سال بعد یعنی سال 1379 با موسیقی رپ آشنا شد و در سال 1380 به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B را فرا گرفت و دوباره به ایران بازگشت.

گروه TNT

در سال 1383 با حسین تهی گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند.

مهاجرت به دبی و بازگشت

در سال 1389 بعد از شهرت اولیه دوباره برای ادامه فعالیت به دبی مهاجرت کرد و باز هم زیر نظر شاهرخ سالار چند ماه فعالیت کرد اما بعلت مشکلات شخصی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران گرفت.

آلبوم + دستگیری

در سال 1390 اولین آلبوم خود بنام زیر همکف را منتشر کرد، دو سال بعد در آذر 92 توسط پلیس امنیت اخلاقی به علت فعالیت غیر مجاز برای چند روز بازداشت شد.

فوتبال و فوتسال

از مهر 93 تصمیم گرفت با تمرینات فشرده وارد فوتبال و تیم پرسپولیس شود و جای علی کریمی را در تیم بگیرد، او در اولین جلسه تمرینی این باشگاه توسط سرپرست تیم اخراج شد.

او سپس تمرینات جدی زیر نظر وحید شمسایی برای حضور در فوتسال را گذراند اما مصدومیت مانع از حضور حرفه ای او در این مسیر نیز شد.

انرژی هسته ای و ناو ارتش

در حین مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در سال 2015 ترانه انرژی هسته ای را روی عرشه ناو جنگی با همکاری ارتش خواند که بعدها موجب مواخذه فرمانده وقت ارتش نیز شد.

سفیر صلح موزه تهران

تتلو در مهر ماه 94 در موزه صلح تهران از طرف جانبازان شیمایی و قطع نخاع بخاطر موزیک ویدیو شهدا مورد تجلیل قرار گرفت و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

زندان 62 روزه

انتشار چند کلیپ و عکس های مورد دار از امیر تتلو موجب دستگیری او در شهریور 95 شد که بعد از 62 روز با قید وثیقه آزاد شد، اتهام او تشویق جوانان به فساد و فحشا بود.

دادگاه او را به 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق متهم کرد اما بعدا بخاطر رضایت یکی از شاکیان نصف مجازات او بخشیده شد.

 

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

از مجوز تا کنسرت در ترکیه

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

او در تلاش برای برگزاری کنسرت 20 هزار نفری در ترکیه است.

امیر تتلو و همسرش

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد.

برخی سایت ها با انتشار عکس های او با دختر خانوم های مختلف طرفدارش با عنوان امیر تتلو و دوست دخترش و عکس همسر امیر تتلو خبر ازدواج او را منتشر دادند که صحت ندارد.

تتلوی 35 ساله هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

علاقه به لواشک

می گوید عاشق لواشک است ولی از شیرینی خامه ای بخاطر اینکه دل می زنه بدش می آید اما شیرینی دانمارکی می خورد و عاشق آب میوه طبیعی است

منبع درآمد

می گوید منبع درآمد اش از نوشتن ترانه است و برای کلیپ های ویدیویی خود اسپانسر دارد، اما واقعیت این است که او با داماد مهندس عمرانشون در کار ساخت و ساز می باشد.

عکس و بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران، چهره اینستاگرامی است.

فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد مرکز می باشد در یک خانواده 4 نفر بدنیا آمده است؛ پدرش فوت کرده، وضعیت مالی خوبی دارند و کار مدلینگ هم ی کند.

شروع با فیسبوک

در زمانی که فیسبوک در اوج محبوبیت در بین ایرانی ها بود، دنیا جهانبخت که تازه به سن 18 سالگی وارد شده بود با انتشار عکس هایی از خود با توجه به چهره زیبای خود مورد توجه قرار گرفت و توانست فالورهای زیادی را جذب کند.

مهاجرت

با پایان یافتن تحصیلات در ایران، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردند.

می گوید خداروشکر خانواده ام اوضاع مالی خوبی دارند و منو ساپورت می کنند، قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم

مدت هاست مدارکم در نوبت بررسی سفارت این کشور می باشد.

فوت پدر

قهرمان زندگی من مادرم  هست، ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه و سایه اش بالا سرم باشه، سلامتی مامانم همه چیز منه، پدرم چند سال پیش از دنیا رفته است.

آرزوها

آرزوهایم مادی نیست اولیش سلامتی مامانم است و دومیش رسیدن به کسی که دوستش دارم سومیش آرامشه؛ آرامش تنها چیزیه که همه توی زندگیشون نیاز دارند آرزوی دیگه ای ندارم.

شهرت میلیونی

ماجرای شروع شهرت جنجالی وی از عشق به خواننده زیر زمینی شروع شد.

او ابتا با انتشار عکس های از ساسی مانکن به وی ابراز علاقه کرد اما در نهایت این دوست داشتن یک طرفه تا جایی پیش رفت که او کلیپ خودکشی اش را هم منتشر داد.

با این شوی عجیب پیج اینستاگرام وی محل حضور هزاران نفر برا بحث و جدل و شوخی بود تا به یکبار فالوورهای این چهره نوظهور میلیونی شود.

سرانجام عشق

بعد از مدتی در بحبوحه این جریان طلا گلزار مدل ایرانی ساکن دبی با انتشار ویدیوی از خود و ساس مانکن این ماجرا را وارد مثلث عشقی کرد.

حالا دنیا جهانبخت وارد یک کارزار عشقی شد و طرفدارانش را برای حمله به پیج او فرا خواند، این حاشیه خیلی زود او را نقل محافل کرد و این خبر به روزنامه ها نیز کشیده شد.

مدتی بعد ساسی مانکن با ارسال دسته گلی سعی در آرام کردن این دختر داشت اما در نهایت عشق دنیا جهانبخت خاموش شد و ماجرا پس از مدت ها از التهاب افتاد.

امیر تتتلو و دنیا جهانبخت

ازدواج دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت چند ماه بعد از ماجرای عشقی خود با انتشار عکسی نصف و نیمه در کنار پسری اعلام کرد نامزده شده و رابطه جدیدی را شروع کرده است.

بعدا کاشف به عمل آمد این پسر کسی جز برایان اعتماد نیست، آقای اعتماد وکیل و تاجر بین المللی می باشد که صاحب شرکت کریستی مشهور به غول املاک جهان می باشد.

او قرار بود در مزایده استقلال این تیم را بخرد.

غذای مورد علاقه

منم که شکو هستم باید بگم که من آشپزیم خوبه و وقت هایی که روحیم خوبه آشپزی میکنم و غذای مورد علاقم ماکارونی، فسنجون قورمه سبزی است.

بهترین و بدترین

اگه میتونستم یک قسمت از زندگیمو پاک کنم اون قسمت از زندگیم هم فوت پدرم بود، کاش میتونستم جلوی اون اتفاق رو بگیرم.

قشنگترین لحظه زندگیم هم لحظه ای بود که ساسی مانکن اون دسته گل رو برام فرستاد شاید باورتون نشه قشنگترین لحطه زندگی من این بود.

تیم های مورد علاقه

تبه فوتبال خیلی علاقه دارم، تیم مورد علاقه داخلی من استقلال است، در تیم های خارجی هم طرفدار بارسلونا هستم، من استقلالی هستم و برای همیشه طرفدار این تیم می مانم.

فعالیت های فعلی

این چهره اینستاگرامی که حالا نزدیک 7 میلیون فالوور دارد، اغلب با شرکت های تبلیغاتی کار می کند و هر بار از کادوهای لاکچری نامزد اش رونمایی می کند.

ماجرای دنیا جهانبخت و امیر تتلو

جهانبخت حالا در یک شوی جدیدبرای ارتباط با امیر تتلو به وی ابراز علاقه می کند.

این چهره ها برای کسب فالوور نمایشنامه می نویسند تا با تحت تاثیر قرار دادن جامعه تعداد فالوورهای خود را بالا ببرند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

تمام رفتار و حرکات آنها با برنامه و برای جلب نظر می باشد، اگر به رفتارهای دیگر شاخ های مجازی هم نگاه کنید همه در حال بازی و فریب هستند//

همه درگری های امیر تتلو با چهره های مشهور

این روزها بحث هایی در مورد بازداشت امیر تتلو خواننده زیرزمینی و حواشی که او در طی این سالها ایجاد کرده است بسیار است ، صحبتهایی که درگیری های قبیل او را با چهره های مشهور دنیای هنر و ورزش به میان می کشاند.
 
آنقدر در مورد مسائل مختلف اظهارنظر کرده و دیگران را رنجانده که حالا دیگر دوستان قدیمی اش (آرمین تو ای اف ام و حسین تهی) هم از او دوری می کنند. بسیاری از هم سبکان و هم دوره ای هایش هم در آهنگ های شان به او تاختند و رفتارهای نسنجیده اش را به سخره گرفتند. 
 
گاهی مصلح اجتماع می شود و گاهی پرخاشگری اش تا حدی می رود که همه را شوکه می کند. رفتارهایی که شاید در نگاه اول برای جنجال آفرینی و روی بورس ماندن تلقی شود اما این اواخر دامنه پرخاشگری هایش تا حدی رفت که رسما در کانال تلگرامش الفاظ رکیکی را نثار بازپرسی که برایش احضاریه فرستاده بود کرد. یکی دو سال پیش وقتی با یکی از کارگردانان موزیک ویدئو مصاحبه می کردم بحث به رفتارهای عجیب و غریب او در فضای مجازی کشیده شد. آن کارشناس در جواب حرف جالبی زد که شاید پربیراه هم نباشد:«شما فکر کن پدرت فوت کند، بار خانواده را به دوش بکشی، بعد بروی و خواننده معروفی شوی، آنقدر که طرفدارانت از گوگوش و ابی و داریوش هم بیشتر شود، هر روز هم به دادگاه احضار شوی، یک قرون هم پول از کنار شهرتت درنیاوری، از خود بی خود می شوی دیگر».

 علت اولین بازداشت امیر تتلو

فیت امیر تتلو با لس آنجلسی ها و اولین بازداشت

 بارها شایعه دستگیری اش دهان به دهان چرخیده بود، اما اولین بار در سال 87 بود که خبر بازداشتش روی صفحه اول خبرگزاری ها قرار گرفت. دقیقا بعد از سفرش از ایران و کار مشترکش با حسین تهی و یک خواننده لس آنجلسی. آن زمان هنوز آنقدرها معروف نبود و شبکه های اجتماعی هم نقش کاربردی در زندگی روزمره مردم نداشتند و به همین دلیل هم خبر دستگیری اش بدون اخبار تکمیلی رها شد و تا چند سال بعد، یعنی در سال 92 دیگر هیچ خبری رسمی از حاشیه های زندگی اش در مطبوعات و سایت های خبری دیده نمی شد. 
 
او در سال 92 یک بار دیگر توسط پلیس امنیت اخلاقی ناجا دستگیر شد. بازداشتی که باعث شد سرهنگ مسعود زاهدیان درباره برخورد پلیس با خواننده های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه های خارجی می کنند، بگوید:«پلیس با این دسته از افراد برخورد می کند و اخیرا نیز با خواننده ای به نام تتلو برخورد کرده و او هم اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام قضایی است».

رضا صادقی، اولین چهره حامی تتلو

 اما بازداشت تتلو این بار فقط در قالب یک خبر عرضه نشد و حاشیه هایی هم به همراه داشت. رضا صادقی از اولین چهره هایی بود که به دستگیری او واکنش نشان داد. او کمی بعد از این خبر متنی را در شبکه های مجازی منتشر کرد که در آن به حمایت از تتلو پرداخته و نوشته بود:«سلام به همه دوستان ساده و صبور. 
 
همیشه گفتم و باز هم می گم که مهم نیست کجای جهان هستیم و کی هستیم، مهم اینه که کنار هم باشیم، حالا هر کسی هستیم... متاسفانه باخبر شدم یک جوون هنردوست ایرانی به نقلی به خاطر موزیک ویدئو بازداشت شده... کاش جای این مدل برخورد ها که در شان جوان سرزمینم نیست راهی براش باز می کردیم که بتونه هنرشو به مردمش بهتر نشون بده.. 
 
این جوونایی که میگن بهشون زیرزمینی به خداوندی خدا اگه بهشون فرصت بدیم بیان روی زمین می تونن هنر این سرزمین رو بالا ببرن... امروز دلم سوخت برای امیرحسین مقصودلو (تتلو) که اسم جرم و دستگیری رو براش به کار بردن... امیرحسین شاید موزیکش باب سلیقه من نباشه اما هموطن منه. برادر خاکی منه... خیلی ها با این حرفام مخالفن اما من بعد از 20 سال سابقه موسیقی از یک برادر و هنرمند ایرانی حمایت می کنم».

قرار وثیقه و ندامت نامه برای آزادی امیر تتلو

 تتلو این بار بعد از آزادی اش با قرار وثیقه، ندامت نامه ای را در صفحه فیس بوکش منتشر کرد که در آن عنوان کرده بود:«معذرت می خوام، معذرت می خوام، معذرت می خوام، ببخشید که باعث نگرانی شدم. خیلی ممنونم از همه دوستان، از همه کسانی که به گوشم می رسید واقعا نگرانم بودند. باید بگویم که من علی رغم میل باطنی ام قدیم یک کارنامه بدی از نظر خیلی ها داشت که باید پاسخگو باشم و پاسخگو هم می شوم و ایشالله که بتوانیم مجوز را بگیریم و بتوانیم تو ایران کار کنیم.
 
 فقط این را بدانید که من هر کاری که انجام می دهم و هر فعالیتی کردم فقط و فقط واسه خوشحال کردن شما مردم ایران بوده و هیچ وقت هیچ برگشت دیگری برای من نداشته. عاشقتونم و ایشالله که بتوانم توکل به خدا این قضیه را حلش کنم و کارهای قبلیم و کارنامه قبلیم را یک خورده سیاهی اش را کم کنم. من شرمنده ام. شرمنده همه مردم ایران».
 
 امیر تتلو بعد از این ندامت نامه تا امروز بارها و بارها به دادگاه احضار شده، آن قدر که دیگر با سرچ پیشرفته گوگل هم نمی توان تعداد دفعات احضار او را فهمید.

 ماجرای انتقام امیر تتلو از مجری شبکه من و تو

 سه سال پیش وقتی یکی از مجری های شبکه من و تو نشان زرشک طلایی هفته را به یک یاز آهنگ های تتلو داد او باز هم از کوره در رفت و فالوئرهایش را روانه پیچ مجری مورد نظر کرد تا انتقام زرشک طلایی را از او بگیرند. کمی بعد هم در آهنگ «خونه خوبه» از مجری مورد نظر با نام«زالومه» یاد کرد.
 
وقتی تتلیتی ها سوژه استندآپ های خندوانه شدند
 یک سال پیش وقتی امیرمهدی ژوله در برنامه خندوانه استندآپ کمدی اجرا می کرد به شوخی طرفداران خودش را ژوژولیتی نامید و همین باعث شد که تتلو دوباره دست به تایپ شود و این بار هم ارتش سه میلیونی اش را به پیج ژوله هدایت کند. ماجرا تا آنجا پیش رفت که امیرمهدی ژوله در پست اینستاگرامش از تتلو دلجویی کرد و گفت:«امیدوارم که او هم مجوز بگیرد و بتواند به صورت رسمی فعالیت کند».

امیر تتلو و نظرش درباره صدای محسن چاووشی

 سال پیش وقتی برنامه اینترنتی پرمخاطب رضا رشیدپور با نام «دید در شب» به راه افتاد امیر تتلو مهمان یکی از شب های این برنامه بود و به گفته خود رشیدپور پربیننده ترین برنامه او در آپارات را رقم زد. تتلو در دید در شب به صدای محسن چاووشی ایراد گرفت و گفت:«فکر نمی کنم این آقا بتواند همین صدا را لایو اجرا کند». موضوعی که به درگیری و فحاشی هواداران منجر شد. چند ماه بعد محسن چاووشی در اقدامی بی سابقه ویدئویی از اجرای لایو و بدون افکت یکی از آهنگ هایش را خواند و روی اینترنت قرار داد.

 پاسخ محسن چاوشی به اظهار نظر امیر تتلو

واکنش ها به اظهارنظر امیرتتلو درباره علی ضیا

 سال گذشته وقتی ویدئوی شعارهای علی ضیا ضد تیم استقلال و مظلومی در یک جمع خودمانی منتشر شد تتلو باز هم بیکار ننشست و این بار هم دست از اظهارنظر برنداشت. او در پست اینستاگرامی اش علی ضیا را مورد هدف قرار داد و گفت:«اینجانب از اونجایی که یه ایرانیم و راجع به همه چیز کشورم نظر می دم اینبار نیز نظر خود را اعلام می کنم.
 
به نظرم این دوستان بسیار... تشریف دارن و جلو 4 تا دختر جو گرفتشون، کاملا مشخصه و هم آبروی پرسپولیسیارو بردن و هم آبروی هنرمندارو و باید از آقای مظلومی معذرت خواهی کنن. وقتی هنرمندامون انقدر بی ادب هستن و با بزرگتر و مربیه تیم اینجوری رفتار می کنن از اون جوونایی که تو استادیوم هستن واقعا توقع فحش دادن میره. خجالت آوره».
 
پس از انتشار این ویدئو و واکنش ها نسبت به آن، علی ضیا با انتشار ویدئویی از هواداران استقلال عذرخواهی کرده بود.
 
تمام حامیان تتلو به اضافه حامد زمانی
 
در تمام این سال ها تعداد هنرمندان و چهره های سرشناسی که مستقیم یا غیرمستقیم از امیر تتلو حمایت کردند کم نبوده اند؛ از رضا صادقی، رضا رشیدپور، وحید شمسایی، سوشا مکنی و... گرفته تا همین چند وقت پیش که رضا عطاران در برنامه جواد یحیوی «آپاراتچی» در تمجید از او گفت:«وقتی تتلو برای اکران دراکولا به سالن سینما آمد دیگر هیچ کس من را تحویل نمی گرفت. مردم دوستش دارند».
 
اما از میان همه چهره هایی که از تتلو به نوعی حمایت کردند شاید جالب ترین شان حامد زمانی، خوانند آثار ارزشی باشد. او برای اولین بار در مصاحبه یک سال پیشش درباره موزیک ویدئوی جنجالی تتلو (انرژی هسته ای) عنوان کرد:«نوع نگاه مسوولان یا صاحبان قدرت به بچه های موسیقی زیرزمینی واقعا تا الان بد بوده.
 
همیشه آنها گوشه رینگ گذاشته شدند و ضربه خوردند. همیشه هم با تحکم با آنها صحبت شده. خیلی ها از روی ظاهر و تیپ و قیافه این بچه ها آنها را قضاوت می کنند ولی به جرات می توانم بگویم که آنها هم مثل همه مردم هستند و اصلا از همین مردمند. آنها هم مثل ما امام حسین را دوست دارند؛ آنها هم مثل ما کشورشان را دوست دارند و اصلا اگر قرار بود دوست نداشته باشند که اینجا نبودند.
 
وقتی تتلو آمد و خواند خیلی ها خرده گرفتند که چرا اجازه دادند چنین ویدئویی تهیه کند و... می خواهم این را بگویم که اینها هم اعتقادات شان کم از شما نیست غر می زنید. اینها از خیلی ها بیشتر به شهدا اعتقاد دارند و از خیلی ها بیشتر به مملکت شان علاقه مندند.
 
من با اکثرشان نشست و برخاست داشته ام. به چشم دیده ام که اصلا اهل دودوزه بازی و سیاه بازی نیستند و اتفاقا آدم های صادق و پاکی هم هستند. من که خودم مجوز ندارم ولی امیدوارم به همه این بچه ها مجوز بدهند که آنها هم بتوانند کارشان را با اطمینان و آرامش خاطر دنبال کنند».

 امیر تتلو خواننده انرژی هسته ای!

جنجال های فوتبالی امیر تتلو با چهره های مطرح

زمزمه های فوتبالی شدن او از سال 93 آغاز شد. اولین بار در پیج فیس بوکش متنی منتشر کرد و نیت کرده بود که به تیم فوتبال راه آهن بپیوندد. او تا همین روزهای اخیر هم بی خیال فوتبالی شدن نشد و تقریبا با این که هیچ کس به او قولی نداده بود هر چند روز یک بار قصد داشت به یک تیم دسته اولی برود. یک بار از سر تمرین پرسپولیس بیرون رانده شد. دوستی اش با پیام صادقیان هم باعث به وجود آمدن حاشیه های زیادی برای این بازیکن پرسپولیس شد.
 
 بعد از آن هم پای فرهاد کاظمی را به کمیته انضباطی کشاند. اما از میان همه جنجال های فوتبالی تنلو شاید موضوع عکس سلفی او با محسن مسلمان از مهم ترین آنها باشد.
 
همین چند وقت پیش بود که غیبت محسن مسلمان در یک جلسه تمرین پرسپولیس حرف و حدیث هایی را در پی داشت. محسن مسلمان با غیبت در تمرین پرسپولیس راهی محل برگزاری یک دیدار فوتسال شد و تصاویر او در کنار امیرحسین مقصودلو (تتلو) انتقاداتی را در پی داشت.
 
احضار محسن مسلمان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر گرفتن سلفی با امیر تتلو باعث شد این خواننده زیرزمینی ساعات سختی را سپری کند. تتلو که تا آن روز خود را یک پرسپولیسی دوآتشه می دانست و با یک پست در اینستاگرامش عنوان کرد:«من جواب بی احترامی رو با بی احترامی می دم. مگه تتلو قاتله یا مثلا مریضی داره که هر کی میگه باهاش گشتم، رفتم کمیته انضباطی یا مشکل ایجاد شد یا خراب شدم؟ تو که بدت میاد و...
 
پاش وای نمیسی حالا که گشتی! هر کسی مسئول کارای خودشه! من مگه خودم خرابم که کسی رو خراب کنم؟! وا... اونقدی که اینا... و قلیون ملیون هم می کشن، من فقط باشگاهم! این چه کار زشتیه جدیدا همه یاد گرفتن؟ به من چه ربطی داره اصلا! هر کی می خواد معروف شه، میاد ما رو می کوبونه. زشته. خجالت بکشین... واقعا زشته!»
 
اما این پایان کار نبود و حمله هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی تتلو و ثبت بالای 10 هزار کامنت توهین در یک ساعت، باعث شد تا او این بار به صورت صوتی پستی را منتشر کند:«محسن مسلمان اصلا دوست من نیست. دوستی دارم به اسم مملی که زنگ زد و گفت مسلمان می خواهد بیاید بازی شما را ببیند گفتم نیاید چون داستان می شود. ولی اومد و داستان شد. من این همه دوست فوتبالی دارم، همین الان دارم از پیش روزبه چشمی میام.
مرتیکه! بی جرات برگرد بگو من کار نکردم که... رفتم نشستم فوتبال دیدیم. همان کاری که سلطان شمسایی کرد. اعدامت که نمی کنن. همه چیز مال بی جرات بودن خودت هست. اگر هم که دعوت نشدی خب بیا یک پست بگذار تا من این همه فحش نخورم.»

 پست های جنجالی امیر تتلو در مورد فوتبالیست های لیگ برتری

لحظاتی بعد او صحفه خود را از حالت عمومی به شخصی تغییر داد تا فقط فالوئرهایش بتوانند پست هایش را ببینند اما آنقدر توهین ها زیاد شده بود که تتلو ترجیح داد استقلالی شود و ضمن انتشار چند پست با مضمون هواداری استقلال، به شدت از منصوریان حمایت کرد. او در اولین پست بعد از تغییر تیمش، نوشت:«من تازه تو 28 سالگی رسیدم به شعاری که تو بچگیا تو مدرسمون می دادیم.
 
استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی. پشت هر سه تاش هم هستم تا حد مرگ میگی نه؟!! بیشین تماشا کن. علی آقا ما بیشتر از سه میلیون تتلیتی پشتتیمو بهت انرژی می دیم. انشاءالله که قهرمان شیم. هر جورم حساب کنی به شما می رسه که ایرانی هستی نه برانکو که کشورش جای دیگس و به اندازه کافی هم اینجا پول درمیارن. زنده باد استقلال 78.»
 
او مجبور شد عکسی هم با پیراهن پرسپولیس منتشر کند و بنویسد:«این تیمو می بینید؟!؟ از بچگی عاشق و هوادارش بودم و هرکار می تونستم براش کردم و هیشکی اندازه من تبلیغشو نکرد که الان ورشگاشون پُره!!! حتی تو آهنگا اسم تیمو بازیکناشو آوردم ولی الان هواداراش میان به من فحش می دن سر اینکه یارو جرات نداشت یه پُست بذاره بگه قضیش به من ربطی نداشت!!! بابا چرا یادتون می ره؟!؟ همین شما التماس می کردین مجانی مردم بیان ورزشگاهو نمیومدن!! هر کاری می تونستین کردین!! هر کااار!! نمیومدن!! حالا پُر شد؟!؟ خدا رو شکر».
 
اگرچه این حرکت تتلو از سوی محسن مسلمان بی جواب ماند اما کمی بعد خداداد عزیزی در پست اینستاگرامش خطاب به تتلو نوشت:«دل 40 میلیون پرسپولیسی را شاد کردی که استقلالی شدی». ماجرای او ادامه دارد...

حاشیه های جنجالی در کنسرت امیر تتلو | از فحاشی تا گل کشیدن

کنسرت امیر تتلو در تفلیس پایتخت گرجستان برگزار شد و از همان ابتدا جنجال و حاشیه به پا کرد. این خواننده که بعد از سال ها به آرزوی خود رسید و کنسرت برگزار کرد، با حواشی ایجاد شده تمام نگاه ها را به سوی خود جلب کرد. این نمایش سه و نیم ساعته، عجیب ترین کنسرتی بود که یک خواننده ایرانی به اجرای آن می پردازد، در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا جنجال های تتلو را مرور کنیم.

جنجالی ترین کنسرت قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران

از فحاشی و رکیک ترین الفاظ تا گل کشیدن

امیر تتلو که بی مفهوم ترین اسم مستعار را بین خوانندگان زیر زمینی دارد، در ابتدای کنسرت و با حالتی غیر عادی پشت میکروفن قرار گرفت و گفت: ما از 6 بعد از ظهر اینجاییم و از 5 داریم sound check می کنیم، ک*ن گ***ی از شما بوده که دیر اومدین! حالا باید واستینتا بقیتونم بیان! و با تعجب فراوان حاضرین در سالن، او را بعد از هر لفظ رکیکی تشویق می کردند!

امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو بعد از 16 سال به آرزوی خود رسید و کنسرت برگزار کرد، کنسرتی که 3 ساعت و 30 دقیقه طول کشید و تصویر برداری از آن به عهده کمپانی آونگ بود. live امیر تتلو به صورت full hd در شبکه های اینترنتی مانند: یوتیوب و live اینستاگرام در حال پخش بود و بیش از 15 هزار نفر به صورت آنلاین این کنسرت را تماشا می کردند.

(((من دلم پاکه طاقت میارم ولی آخه تاکی؟

دهنم قرصه من چیزی نمی گم به تویه ***)))

امیر تتلو که درون واقعی خودش را به خوبی نشان داد، خیلی ساده برخورد می کرد. شاید این واقعیت خیلی از ما هم باشد که در پشت ظاهر متشخص خودمان گاهی حرف ها و الفاظ رکیکی را در ذهن مان مرور می کنیم و شاید موجودی به نام تتلو روی دیگر ما باشد که در ظاهر و واقعیت اینگونه خودش را نشان می دهد. شاید کنسرت امیر تتلو واقعیتی از ما پشت گوشی های مان باشد.

خیلی از ما پشت گوشی های مان که هستیم، خود واقعی مان را نشان می دهیم. با اسامی مستعار در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی کامنت می گذاریم، و در واقعیت و در برخوردهای رو در رو شخصی اتو کشیده و با شخصیت هستیم. امیر تتلو با جنجال خود توجه رسانه ها را جلب کرد، او گاهی شوخی کرد، فحش داد و خارج از شمارش هم از عرف خارج شده و الفاظی به شدت رکیک را به زبان آورد.

((یعنی من *** دیگه هر چی داشتم می گفتم!)))

امیر تتلو فقط در این کنسرت اینگونه نبود، او در صفحه اینستاگرامی خود هم بارها و بارها توهین کرده بود، بارها و بارها در استوری های خود الفاظ رکیک به کار برده بود و بارها و بارها زن ستیزی خود را نشان داده بود. او در band کنسرت خود فقط از خانم ها استفاده کرد تا شاید جبران حرف هایش باشد اما در همین band و در زمان همین کنسرت هم بارها زن ستیزی و تربیت خانوادگی خود را نشان داد.

چندی پیش مادر امیر تتلو در پیغامی گفته بود: امیر را شما زامبی ها به این روز انداختید! مادر او، گناه را به گردن دیگران انداخت و گفت پسر او این گونه نبوده است.به گزارش پارس ناز خیلی خواننده ها مثل امیر تتلو موفق به دریافت مجوز برای فعالیت داخلی نشدند اما هیچ کدام به مانند تتلو این چنین رفتارهایی را نشان نداده اند. بنابراین نمی توان گفت: چون تتلو در ایران تحت فشار بود، به این روز افتاده است!

اگر می خواهید بیشتر با تتلو آشنا شوید:

نظرات بعد از کنسرت امیر تتلو

نکته جالب دیگری که به جنجال های امیر تتلو قدرت می داد، نظرات رسانه ها و کامنت هایی بود که درباره امیر تتلو روانه فضای مجازی شدند. برخی می گفتند او حق دارد این چنین رفتار کند و برخی دیگر هم فقط اظهار تاسف می کردند. اما نباید نادیده گرفت که امیر تتلو بیش از 3میلیون فالوور در اینستاگرام خود داشت و شاید چند میلیون نفر همانند او در همین جامعه وجود داشته باشند…

(((اینا اینجا نمی تونن گل بکشن؟

اگه می خواستید گل بکشید به ننم نگید ولی من دارم!)))

اگر در طول چند هفته گذشته صحبت های امیر تتلو را دنبال کرده باشید، متوجه می شوید که واژه (ادب) برای امیر تتلو واژه غریبه ای است. یا به قول و توجیه خودش آزادی بیان هست! و اجازه دارد تا هر حرفی که دلش می خواهد بزند. در کنسرت خود هم تا می توانست و البته از زاویه دید خودش (آزادی بیان خرج کرد!). او با طرفدارانش شعار آزادی بیان سر دادند و گفتند برای گرجستانی ها هم ترجمه کنید!

(((تا دی جی پخش می کنه عشق کنید

من میرم گل بکشم و میام)))

در آخر:

خیلی ها جدا از جنجال ها و تاسف ها، گفتند: این کنسرت هرچه که بود حداقل play back نبود و او واقعا می خواند. یکی نظر داده بود: بخدا خودم دیدم خودش داشت می خوند، بعضی جاها شعر رو یادش می رفت ولی موزیک به نواختن ادامه می داد. و این کنایه ای بود به خواننده هایی که موزیک پلی بک می کنند و سر مردم را کلاه می گذارند. به هر حال او سعی می کرد خودش باشد و به حد کافی خودش را نشان داد.

(((یه تیکش رو نخوندم *** نفهمیدین!))

کدخبر: 507213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟