پیرمرد 107 ساله دزفولی عزرائیل را دور زد

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول اظهار کرد: ساعت ۹:۴۷ امروز یکشنبه اهالی منطقه کوهستانی و سخت گذر کول سیرا و مازه پاریاب در تماس با سامانه ۱۱۵ خواستار اعزام بالگرد برای امدادرسانی به دو بیمار شدند.

مجتبی چابک افزود: نیروهای اورژانس پس از این تماس برای امدادرسانی به بیماران به محل اعزام شدند و پس از فرود بالگرد هوانیروز مسجدسلیمان در منطقه مازه پاریاب، امدادرسانی به مرد ۵۰ ساله مشکوک به آپاندیس انجام شد و بالگرد برای امدادرسانی به بیمار دوم به مقصد منطقه کول سیرا به پرواز درآمد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول عنوان کرد: بالگرد اورژانس هوایی دزفول برای امدادرسانی به مرد ۱۰۷ ساله با مشکل ضعف و بی حالی در منطقه کول سیرا فرود آمد و پس از اقدامات اولیه و ثابت کردن بیمار، او را برای اقدامات تکمیلی درمان به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش های کوهستانی و سخت گذر سردشت و شهیون که ۷۰ درصد مساحت شهرستان دزفول را شامل می شوند از کمبود امکانات درمانی، بهداشتی و جاده ای رنج می برند بنابراین برای خدمات رسانی بهتر به اهالی این منطقه اورژانس هوایی شهرستان دزفول فعال شده که این اورژانس در طول ماه چندین عملیات امداد به مردم این مناطق را انجام می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟