وحشت ساکنان غرب از دود غلیظ در آسمان پایتخت

به گزارش رکنا،  کارگران با مشاهده آتش و دود از طبقه همکف یک مجتمع مسکونی در حال ساخت با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۲۷، ۱۰۰ و خودروهای پشتیبان را ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه روز پنجشنبه به بزرگراه شهید حکیم غرب به شرق، بلوار الهام اعزام کرد.

حسین تیموری رئیس ایستگاه ۱۰۰ در این باره گفت: در هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود غلیظی از طبقه همکف یک ساختمان ۱۰ طبقه ۶۰ واحدی به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: آتش نشانان به سرعت پس از تجهیز کردن خود به البسه و دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از لوله های آبرسانی خود را به شعله های آتش رساندند و مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند و گروه دوم نیز دود غلیظ ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن فشار مثبت از ساختمان خارج کردند.

تیموری در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی، محل حادثه را لکه گیری کردند و پس از اطمینان از مهار کامل آتش سوزی و تخلیه کامل دود و محصولات آتش توسط فن فشار مثبت و فشار منفی(دمنده هوا و مکنده دودا) و ارائه تذکرات ایمنی به مدیر پروژه به ماموریت خود پایان دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟